industrial industrial .

industrial

رايانش ابري


انواع ابر. منبع تصوير: Xorlogics
رايانش ابري، كسب‌وكار و نيروي كار از راه دور را در طول همه‌گيري ويروس كرونا در ارتباط نگه مي‌داشت. با حركت به سمت سال 2022 و فراتر از آن، هر سازماني در نهايت مدل‌هاي ابري را اتخاذ مي‌كند و كسب‌وكارهاي ابري موجود به دنبال راه‌هايي براي ساده‌سازي فرآيندهاي خود براي رشد سريع و تداوم كسب‌وكار بهتر هستند.

در اينجا نظرات شخصي من در مورد روندهاي برتر رايانش ابري كه سازمان ها بايد مراقب آنها باشند، وجود دارد.

كاهش خطرات با استفاده از تركيبي با استراتژي چند ابري
ابر ستون فقرات بسياري از برنامه‌هاي كاربردي حياتي را تشكيل مي‌دهد و با قطعي‌هاي قابل‌توجه بسياري از ارائه‌دهندگان بزرگ ابر در سال گذشته، براي شركت‌ها ضروري است كه استراتژي چند ابري را براي كاهش خطرات در اطراف يك نقطه شكست آغاز كنند.

برنامه‌هاي كاربردي حياتي و عملكردهاي حاكميتي مي‌توانند از يك استراتژي ابري استفاده كنند كه شامل استراتژي تركيبي با چند ابري است. در يك استراتژي تركيبي با چند ابر، برنامه‌ها در محل و همچنين چندين ارائه‌دهنده ابر اجرا مي‌شوند و حق حاكميت داده‌ها، بازيابي بلايا و كاهش خطر را فراهم مي‌كنند و در عين حال چابك و مقياس‌پذير هستند.

يك عامل حياتي طراحي و ساخت اپليكيشن‌هاي بومي ابري است كه مي‌توانند در هر محيط ابري اجرا و مقياس شوند و يك پلتفرم مديريتي كه به مديريت محيط‌هاي تركيبي و چند ابري كمك مي‌كند. هنگامي كه پلتفرم ابري يكپارچه را توضيح مي دهم، بيشتر به پلت فرم مديريت خواهم پرداخت.

شما شاهد پيشرفت‌هاي زيادي در فضاي تركيبي و چند ابري خواهيد بود - از مدرن‌سازي زيرساخت، انتقال رايانه‌هاي اصلي و قديمي، بسيج داده‌ها، يكپارچه‌سازي، ابزارسازي و مهارت براي تركيبي با استفاده از چند ابر.

ابر يكپارچه – يك پلتفرم براي Hybrid، Multi-Cloud و Edge


معماري سنتي در مقابل معماري بدون سرور
يك پلت فرم ابري يكپارچه، يك محيط مديريت شده، ايمن و مبتني بر سياست را براي اجراي بارهاي كاري شما در محيط‌هاي داخلي، تركيبي، چند ابري و لبه فراهم مي‌كند.

من قبلاً در مورد تركيبي و چند ابري صحبت كردم، اما برنامه‌هاي كاربردي لبه را براي ايجاد مجموعه جديدي از الزامات براي ابر متصور هستم. با شتاب گرفتن 5G و هياهوي اطراف Metaverse، برنامه هاي كاربردي نسل بعدي مجموعه هاي جديدي از الزامات مانند تصميم گيري در زمان واقعي، پخش جرياني با تاخير كم، تجربه بازي و مجازي، تجربه همه جانبه و هوش جمعي را به همراه خواهند داشت. محاسبات لبه نقش بسيار زيمنس، پيشرو در اتوماسيون صنعتي و نرم‌افزار، زيرساخت، فناوري ساختمان و حمل‌ونقل و NVIDIA، پيشگام در گرافيك شتاب‌دار و هوش مصنوعي (AI)، از گسترش همكاري خود براي فعال كردن متاورس صنعتي و افزايش استفاده از فناوري دوقلوي ديجيتال مبتني بر هوش مصنوعي كه به رساندن اتوماسيون صنعتي به سطح جديدي كمك مي كند. مهمي براي اين تحقق دارد. صنايع بايد چابك باشند و براي تحول آماده باشند. به عنوان مثال، خريد در مركز خريد مجازي، امتحان كردن لباس‌ها با استفاده از آينه‌هاي ديجيتال / اتاق‌هاي تعويض، تجربه‌هاي يادگيري آنلاين همهجانبه، همگي منجر به ارائه برنامه‌هاي جديد در مكان‌هاي لبه (در يك مكان لبه ابري يا مكان مشتري)، نزديك‌تر به كاربر نهايي مي‌شوند. يك تجربه واقعي مرتبط

همانطور كه ما به سمت اين مدل‌هاي استقرار مختلف پيش مي‌رويم، به يك متدولوژي ثابت براي ساخت برنامه‌هاي كاربردي ابري نياز داريم كه مي‌توانند در هر محيطي مستقر شوند. ثانيا، حاكميت، اقامت داده ها و امنيت براي برنامه هاي كاربردي در حال اجرا در محيط ها و مناطق مختلف، به سياست هاي متمركزي نياز دارد كه مي تواند در سراسر محيط شما اعمال و نظارت شود. ابر واحد اين قابليت‌هاي اصلي را تحت يك پلتفرم ارائه مي‌كند و يكي از پيشنهادات كليدي خواهد بود كه توسط فروشندگان بزرگ ابري در آينده ارائه مي‌شود.

حركت به سمت محاسبات، ابزارها و بينش هاي پايدار
همه ارائه‌دهندگان بزرگ ابر قبلاً شروع به كربن‌زدايي از مراكز داده خود كرده‌اند، به‌عنوان مثال، Google Cloud در حال حاضر كربن خنثي است و قصد دارد تا سال 2030 با انرژي بدون كربن كار كند.

سال گذشته، ما نگاهي اجمالي به ماشين‌حساب‌هاي ردپاي كربن ارائه‌شده توسط برخي از فروشندگان بزرگ ابر ديديم كه به شما امكان مي‌دهد انتشار كربن مرتبط با پروژه‌هاي ابري خود را اندازه‌گيري و رديابي كنيد. اين اولين قدم خوب براي به دست آوردن بينش در مورد انتشار كربن براي برنامه شما است.

پايداري به موضوع گسترده تر بهينه سازي ابر هوشمند مربوط مي شود كه من در روند سال گذشته خود در مورد آن صحبت كردم و امسال پايداري شروع به كسب شتاب مورد نياز خواهد كرد. هنگام طراحي و استقرار برنامه‌هاي ابري، ما پايداري را به عنوان يكي از ستون‌هاي كليدي مي‌بينيم. ابزارهايي را خواهيد ديد كه توسط ارائه‌دهنده ابر ارائه مي‌شوند تا بينش عميق‌تري در مورد ردپاي كربن برنامه شما از نظر طراحي، زيرساخت، سرويس‌هاي ابري مورد استفاده، شبكه، ذخيره‌سازي، زمان اجرا و نظارت و غيره ارائه دهند و بهينه‌سازي را پيشنهاد كنند. به عنوان مثال، اطلاعاتي در مورد اينكه كدام منطقه (يعني منطقه ابري با كمترين انتشار كربن و در نظر گرفتن حاكميت داده ها) و زمان اجراي بارهاي كاري خود، بهينه سازي استفاده از سخت افزار سرور (يعني استفاده موثر از GPU، TPU ها براي يادگيري ماشين) به دست خواهيد آورد. آموزش)، استفاده از پهناي باند شبكه و اطلاعات

ts براي به حداقل رساندن انتقال داده و غيره براي برنامه شما. فرآيندها و ابزارهاي DevOps ارائه شده توسط فروشنده ابري براي اندازه گيري ردپاي كربن برنامه گسترش مي يابند و حتي ممكن است آن را به يكي از اصول SRE براي رديابي و كاهش تبديل كنند.

از سرور گرفته تا معماري هاي بدون سرور
فناوري بدون سرور هزينه هاي سربار مديريت زيرساخت ابري را حذف مي كند و به سازمان ها اجازه مي دهد تا بر اجراي عملكردهاي تجاري تمركز كنند.

بدون سرور يكي از پيش‌بيني‌هاي كليدي در پيش‌بيني سال گذشته من براي Cloud Trends بود و ما شاهد بسياري از پيشنهادات بدون سرور جديد از همه ارائه‌دهندگان بزرگ ابري بوديم - از خدمات تحليلي، خدمات ML، خدمات هماهنگ‌سازي كانتينر، خط لوله داده/جريان‌هاي كاري و غيره.

شتاب بدون سرور حتي بيشتر به رشد خود ادامه خواهد داد و ما شاهد گزينه هاي جديد بدون سرور و افزودن قابليت بدون سرور به پيشنهادات موجود خواهيم بود.

طراحي برنامه هاي كاربردي ابري با گزينه هاي بدون سرور يك معيار كليدي در آينده از منظر هزينه و بهينه سازي خواهد بود و به نوبه خود پلتفرم هاي ابري از گزينه هاي محاسباتي هوشمند و مقياس پذير بر اساس تقاضاهاي برنامه استفاده مي كنند. اين امر منجر به استفاده بهتر از منابع براي حجم كاري توسعه و حتي براي استارت آپ ها و كسب و كارهاي كوچك مقياس مي شود كه به سرعت ايده ها/محصولات را بدون نگراني در مورد هزينه هاي ابري دائمي امتحان كرده و مقياس بندي كنند. با حركت به سمت محاسبات پايدار، بدون سرور گزينه خوبي از هزينه، اتوماسيون بهينه سازي و تحت كنترل نگه داشتن ردپاي كربن برنامه شما بر اساس حجم كاري و الزامات برنامه خواهد بود.

همچنين ممكن است شاهد پيشرفت استانداردهاي زيادي در اين عرصه باشيد كه به شما امكان مي دهد فناوري بدون سرور را به روشي خنثي از فروشنده در ميان ارائه دهندگان تركيبي و چند ابري اجرا كنيد.

خلاصه
به طور خلاصه، نوآوري‌هاي مختلف در رايانش ابري براي كمك به سازمان‌ها براي مدرن‌سازي برنامه‌هاي كاربردي موجود و ايجاد راه‌حل‌هاي ابري پايدار جديد كه مي‌توانند به‌طور يكپارچه در هر مكاني اجرا شوند، ادامه مي‌يابند - چه در حالت اوليه، چه چند ابري يا در لبه.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۴۳:۲۹ توسط:shahn موضوع: نظرات (0)

نسل جديد رابط‌هاي ماشين انساني

نسل جديد رابط‌هاي ماشين انساني (HMI) Winmate يك طراحي زيبا را با يكپارچه‌سازي كامل IoT تركيب مي‌كند و آنها را به عنوان پايانه‌هاي HMI در شركت‌ها يا به عنوان POS/POI در بخش‌هاي مهمان‌نوازي و خرده‌فروشي مناسب مي‌سازد. HMI هاي نسل بعدي شامل گزينه هاي نصب اچ ام اي دلتا DOP-107EV انعطاف پذير، پشتيباني كامل از I/O و ساختار مستحكم Winmate هستند.
HMI سري S
HMI شيك سري S به گونه اي طراحي شده است كه راه حل نهايي براي ساختمان هاي هوشمند يا اتوماسيون صنعتي باشد. انتخاب CPU گزينه هاي يكپارچه سازي نرم افزار را تعيين مي كند و فقط به نيازهاي شما بستگي دارد. PoE روي برد مي تواند برق داده را انتقال دهد و در نتيجه هزينه نصب و مصرف برق را كاهش دهد. نوار نور LED به كنترل وضعيت فرآيندهاي در حال اجرا از دور كمك مي كند، اما با خاموش نگه داشتن صفحه نمايش، فناوري يكپارچه RFID و NFC دسترسي را فقط براي پرسنل مسئول محدود مي كند. يك سطح واقعا صاف به راحتي تميز مي شود و براي از بين بردن گرد و غبار مسدود شده روي لبه ها ساخته شده است.
بررسي اجمالي
HMI شيك سري S به گونه اي طراحي شده است كه راه حل نهايي براي ساختمان هاي هوشمند يا اتوماسيون صنعتي باشد. انتخاب CPU گزينه هاي يكپارچه سازي نرم افزار را تعيين مي كند و فقط به نيازهاي شما بستگي دارد. PoE روي برد مي تواند برق داده را انتقال دهد و در نتيجه هزينه نصب و مصرف برق را كاهش دهد. نوار نور LED به كنترل وضعيت فرآيندهاي در حال اجرا از دور كمك مي كند، اما با خاموش نگه داشتن صفحه نمايش، فناوري يكپارچه RFID و NFC دسترسي را فقط براي پرسنل مسئول محدود مي كند. يك سطح واقعا صاف به راحتي تميز مي شود و براي از بين بردن گرد و غبار مسدود شده روي لبه ها ساخته شده است.

W07IQ3S-PCO1AC-POE
كامپيوتر پنل 7 اينچي Qualcomm Snapdragon™ 660 S Series HMI
ويژگي هاي كليدي
وضوح 7 اينچ 1024 x 600 با چند لمسي خازني پيش بيني شده (P-CAP)
سيستم خنك كننده بدون فن و مصرف برق بسيار كم
پشتيباني از عملكرد PoE
دوربين جلوي 2 مگاپيكسلي اختياري
خواننده اختياري HF RFID
طراحي شيك براي برنامه هاي رزرو اتاق، كنترل دسترسي و اطلاعات اتاق
جلو IP65 ضد آب و گرد و غبار
نشانگر نوار نور LED داخلي RGB

نمايشگرهاي لمسي

تجربه در خدمات مونتاژ

تجربه در زمينه طراحي مكانيكي
امكانات ارائه شده توسط SECO
ادغام لمسي براي فناوري هاي مقاومتي، خازني و خازني پيش بيني شده
سفارشي سازي صفحه نمايش لمسي
فن آوري هاي اتصال صفحه نمايش لمسي LCD Air Bonding، OCA و OCR
راه حل هاي اتلاف گرما - هم غيرفعال و هم فعال از طريق فن - همچنين براي جديدترين CPU ها، با كمك سيستم هاي لوله حرارتي در صورت لزوم.
ساخت المان هاي پلاستيكي با قالب گيري تزريقي
توليد قطعات مكانيكي آلومينيومي با تكنولوژي اكستروژن
طراحي قطعات مكانيكي با تكنولوژي دايكاست
خمش و پرس قطعات ورق فلزي
توسعه سيم كشي شخصي براي مديريت اتصال تمام قسمت هاي سيستم هاي حاوي يك يا چند برد/نمايش

سال تاسيس
1989
وضعيت حقوقي شركت
شركت مشاركتي
ماهيت كسب و كار
شركت توليد كننده
تعداد كاركنان
51 تا 100 نفر
گردش مالي سالانه
روپيه 25 - 50 كرور
از زمان عضو IndiaMART
نوامبر 2008
GST
07AAAFK3557G1ZG
كد صادرات واردات (IEC)
05940*****
صادرات به
تركيه، بنگلادش، مالاوي، عربستان سعودي، زامبيا
شركت Kudamm در سال 1989 تأسيس شد و اكنون بر روي كليه مشاغل مرتبط با زمينه اتوماسيون صنعتي در كليه صنايع از جمله مشاغل مقاوم سازي، توليد، تجارت و عرضه تابلوهاي كنترل صنعتي خود و ارائه خدمات پس از فروش و فني براي كليه محصولات / پروژه هاي صنعتي خود تمركز دارد.
ما درايوهاي ABB AC، درايوهاي ABB DC، ABB PLC، ABB Soft starters، ABB Process Instruments، سوئيچ‌هاي سطح NIVELCO، فرستنده‌هاي اهرمي Nivelco، ابزارهاي تحليلي Nivelco، كنترل‌كننده‌هاي Nivelco، نشانگرهاي Nivelco، Nivelco Loop Hendicators, Co. محفظه هاي ترموپلاستيك انستو، درايوهاي AC دلتا، سرو درايوهاي دلتا، دلتا HES، جبران كننده هاي استاتيك وار دلتا، دلتا پي ال ​​سي، دلتا AH 500 PLC نوع رك PLC، دلتا HMI، ايمني يوشنر، اتوماسيون يوشنر، جوي استيك هاي يوشنر، جوي استيك هاي اوشنر، طناب كشش مولتي فيوچنر Euchner گيت باكس، سنسورهاي بنر، رعد و برق و نشانگر بنر، سنسورهاي ديد بنر، بي سيم صنعتي بنر، سنسورهاي ايمني بنر، سنسورهاي موقعيت و مجاورت تورك، سنسورهاي فشار تورك، سنسورهاي جريان تورك، سنسورهاي دماي تورك، انكودرهاي موقعيت گير بدون تماس Turck و زاويه ساز تورك سنسورها، سنسورهاي بازخورد Turck Valve براي محرك‌هاي چرخشي، اتصال Turck، ورودي/خروجي Turck Fieldbus، سري رابط قدرتمند Turck، Turck Rotat سرعت يوني، فناوري Turck RFID، خوانندگان دستي ناهموار Cognex، شناسه خوان پيشرفته Cognex ثابت، MOXA Ethernet، LAN بي سيم MOXA، سوئيچ هاي MOXA، تشك ايمني صنعتي LARCO، محافظ هاي لبه حساس به فشار Larco و سپرهاي Funses BUSSEAMAN براي اتوماسيون صنعتي تعمير AC Drive، تعمير درايو، تعمير درايو A.C، تعمير DC Drive، تعمير درايو سروو، تعمير PLC، دوربين Cognex، Cognex Machine vision، باركد خوان Cognex، باركد خوان صنعتي Cognex.
محصولات پرفروش ما عبارتند از: ACSM1، ACS 800، ACS 880، ACS 850، ACS 580، ACS 550، ACH 550، ACS 310، ACS 150، ACS 355، ACS 380، ACS 350، PSR -PSEST Softstars، PSEST Softstars. / PST(B) Soft Starter، ASDA-B2 Servo، ASDA-A2 Servo، AH-500، ABB SoftStarter، HMI، Fuji HMI، HAKO HMI.

صفحه نمايش لمسي 7 اينچي دلتا HMI DOP-B07E515
سري شماره: دلتا HMI
مشخصات محصول
7 اينچ (800 x 600 پيكسل) TFT LCD 65536 رنگ
ما فروشنده HMI صفحه نمايش لمسي دلتا درجه يك و فروشنده نمايندگي HMI صفحه نمايش لمسي دلتا در چين هستيم.
ما مي توانيم قطعات اتوماسيون الكتريكي دلتا مانند دلتا PLC، دلتا سرو موتور، دلتا HMI، دلتا VFD و غيره را تامين كنيم.
100% اورجينال و نو، موجود در دلتا الكتريك
زمان تحويل: آماده در انبار و 1 روز براي تحويل
MOQ: 1 عدد

صفحه لمسي HMI - رابط هاي ماشين انساني
رابط ماشين انساني (HMI) بستري است كه امكان تعامل بين كاربران و تجهيزات اتوماسيون را فراهم مي كند. محصولات HMI دلتا پورت هاي ارتباطي مختلفي را براي ارتباط سريع و كنترل راحت طيف متنوعي از ماشين ها، سيستم ها و امكانات فراهم مي كند. صفحه نمايش لمسي رنگي، ورود بصري پارامترها و روش‌هاي مختلف براي نمايش داده‌هاي متغير، از جمله نمودارهاي روند و عناصر هشدار را امكان‌پذير مي‌سازد. صفحه نمايش LCD با وضوح بالا عملكرد، نظارت و كنترل كارآمد را در زمان واقعي تجسم مي كند. علاوه بر اين، نرم‌افزار ويرايش كاربرپسند، كاربران را در ايجاد سريع آيكون‌هاي بصري با قابليت هدايت آسان و طراحي آسان صفحه‌هاي نظارت بصري براي برنامه‌ها راهنمايي مي‌كند، در حالي كه تنظيمات، زمان‌بندي و برنامه‌نويسي توالي‌هاي عملياتي را انجام مي‌دهد كه انعطاف‌پذيري را افزايش مي‌دهد و در زمان توسعه صرفه‌جويي مي‌كند. اين امر باعث توسعه سريع سيستم مي‌شود كه سيم‌كشي و نصب را ساده مي‌كند، در هزينه‌هاي عملياتي صرفه‌جويي مي‌كند و سيستم‌ها را كارآمدتر مي‌كند، تنظيم زمان‌بر و هزينه‌هاي اضافي نگهداري را حذف مي‌كند.

سري DOP-H
HMI هاي دستي سري DOP-H داراي يك صفحه نمايش LCD با وضوح بالا 7 اينچي براي تجسم عملكرد، نظارت و كنترل كارآمد در زمان واقعي هستند. تمامي سري‌ها مجهز به سوئيچ‌هاي توقف اضطراري داخلي، سوئيچ‌هاي فعال در سمت عقب، MPG اختياري (مولد پالس دستي) و طراحي سبك وزن 750 گرمي براي انعطاف‌پذيري بالاتر و عملكرد كاربرپسند هستند. سري DOP-H براي كنترل ربات هاي صنعتي و برنامه ريزي حركت بازوهاي ربات و ساير سيستم هاي كنترل حركت مناسب است.

سري تي پي
سري TP70P از صفحه نمايش لمسي LCD با 65535 رنگ استفاده مي كند، از كنترلرهاي دلتا پشتيباني مي كند و مي تواند به تمام سري هاي سروو درايوهاي AC، درايوهاي موتور AC و كنترل كننده هاي دما دلتا متصل شود. با چهار مدل ارائه تنظيمات I/O مختلف و پشتيباني از انواع خروجي، انعطاف پذيري بالاي سري TP70P باعث صرفه جويي در هزينه سيم كشي مي شود و بهترين راه حل كنترل HMI و I/O را ارائه مي دهد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۳:۵۳ توسط:shahn موضوع: نظرات (0)