industrial industrial .

industrial

دیجیتال سازی و صنعت

HMI - مبانی فنی
اساس فنی برای رابط بین افراد و ماشین ها توسط واحدهای ماشینی که امروزه معمولاً با یکدیگر شبکه شده اند و واحدهای کنترل در قالب سیستم های کامپیوتری تشکیل می شود که کنترل واقعی با استفاده از نرم افزار HMI ویژه طراحی شده انجام می شود. . سفارشی کردن نرم افزار و اجزای مختلف ماشین بسیار مهم است، به طوری که همه اجزا باید با یکدیگر هماهنگ شوند تا کارایی و مقرون به صرفه بودن سیستم ها بیشتر شود. سیستم ها اساساً از اجزای زیر تشکیل شده اند:

- قطعات مربوط به ماشین (حسگرها و محرک ها)
- قطعات ماشین مربوط به کنترل (کامپیوتر و نرم افزار dop 107bv HMI و همچنین یک واحد کنترل به شکل صفحه کلید و نمایشگر یا صفحه لمسی)
- شبکه سازی مناطق تولیدی منفرد و ماشین آلات مربوطه از جمله کنترل

دیجیتال سازی و صنعت 4.0
رابط های ماشین انسانی اینترنت 4.0 نقش بسیار مهمی در دیجیتالی کردن فرآیندهای تولید در کارخانه ها ایفا می کنند که به آن Industry 4.0 نیز می گویند. به عنوان یک قاعده، این به معنای فناوری رایانه مدرن به عنوان یک واحد کنترل مرکزی برای طیف گسترده ای از مناطق تولید است که با یکدیگر شبکه شده اند. یک نکته مهم در اینجا تنظیم احتمالی فرآیندهای در حال اجرا در زمان واقعی است، به این معنی که مداخلات در اجرای فرآیندهای تولید در هر زمان و هر زمان که لازم باشد امکان پذیر است. اساساً در مورد انطباق احتمالی کلیه فرآیندهای تولید ممکن و مداخله در آنها با کمترین خرابی ماشین است. Industry 4.0 نام دیجیتالی سازی جامع در زمینه تولید صنعتی است که به موجب آن آمادگی برای پیشرفت های آتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سیستم های هوشمند و شبکه ای در قالب رایانه های شخصی پنل که قلب اکثر برنامه های کاربردی HMI را تشکیل می دهند، به عنوان پایه فنی عمل می کنند. این رایانه های شخصی پنلی به طور بهینه برای مناطق کاربردی مربوطه طراحی شده اند و برخلاف اکثر رایانه های شخصی دیگر، می توانند در محیط های کاری سخت نیز استفاده شوند. بسیاری از مدل ها دارای محافظ آب پاش هستند و با ساختار قوی خود متقاعد می شوند.

نتیجه:
رابط ماشین انسانی و اصطلاحاتی مانند Industry 4.0 فرآیندهای تولید امروزی را مشخص می کند و توسعه بیشتر اتوماسیون در تولیدات را روشن می کند. سیستم های کنترلی که اغلب از طریق نمایشگرهای لمسی به دلیل شفافیت کار می کنند، نقش بسیار مهمی در اینجا ایفا می کنند. به منظور مناسب‌تر بودن برای حوزه کاربرد مربوطه، رایانه‌های شخصی پنل اغلب مطابق با مشخصات مشتری ساخته می‌شوند یا با فرآیندهای تولید و شرایط محیطی مربوطه سازگار می‌شوند. راه حل های نوآورانه HMI امروزه بیش از هر زمان دیگری مورد تقاضا هستند. اهمیت زیادی به عملکرد بهینه و خودکار سیستم های تولید با کاربرپسندی بی سابقه ای که تقریباً به سادگی بازی نزدیک می شود، داده می شود.

از طراحی تا نمایش بدون مصالحه
یونیتی راه حلی بدون ضرر در طراحی و تولید گردش کار HMI ارائه می دهد که امکان ایجاد تجربیات تعاملی و خیره کننده برای سیستم های اطلاعات سرگرمی داخل خودرو (IVI) و کابین های دیجیتال را فراهم می کند. درباره الگوی HMI ما بیشتر بیاموزید تا ببینید با Unity چه چیزی ممکن است.

چرا HMI خود را با یونیتی تغذیه کنید؟
نمونه سازی سریع رابط کاربری
راه حل های HMI یونیتی زمان تنظیم یک پیکربندی HMI پایه را کاهش می دهد. همچنین می‌توانید با عناصر رابط کاربری رایج - از جمله شماره‌گیری، دکمه‌ها، نوشتار، حروف، UI خود را سریع‌تر بسازید. لیست های قابل پیمایش و نوارهای پیشرفت. تصاویر و فیدهای ویدئویی؛ و پوشاندن رابط کاربری - همه اینها را می توان بر اساس ترجیحات طراحی سفارشی کرد.

توسعه WYSIWYG
رندر در زمان واقعی به شما کمک می کند تا با فعال کردن تجسم سه بعدی (آنچه می بینید همان چیزی است که دریافت می کنید) و همکاری بی دردسر در طول مراحل طراحی و بررسی HMI، سریعتر تکرار کنید و زمان تولید خود را کاهش دهید. و پروژه های شما مستقیماً در هدف تعبیه شده شما قابل استقرار هستند، بنابراین مجبور نیستید HMI را چندین بار بازسازی کنید.

گرافیک اجرایی و مقیاس پذیر
از راه حل قدرتمند رندر Unity بهره ببرید. خط لوله رندر جهانی مجموعه کاملی از ابزارهای هنرمند را برای ایجاد محتوا ارائه می دهد. این انتخاب بهینه برای استقرار در تمام پلتفرم هایی است که یونیتی پشتیبانی می کند - با بهترین کیفیت بصری و عملکرد در کلاس.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۴۸:۲۴ توسط:shahn موضوع: نظرات (0)