industrial industrial .

industrial

اچ ام ای

UniStream® 5 "تازه منتشر شده Unitronics - یک کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی چند منظوره در یک مشخصات سخت افزاری فوق العاده جمع و جور: PLC + HMI + I / O ساخته شده در یک واحد واحد.

All-in-One ، جمع و جور PLC + HMI با I / Os داخلی ، جایگاهی را در بازار کنترل کننده های قابل برنامه ریزی پر می کند - در خدمت OEM ها و یکپارچه سازی سیستم که نیاز به کنترل کننده های صرفه جویی در فضا دارند که عملکرد کنترل ماشین های پیچیده را فراهم می کنند ، در حالی که یک رقابت رقابتی ایجاد می کند مزیت از طریق یک صفحه HMI لمسی رنگی.

این کنترلر All-in-One در دو سری UniStream 5 "و UniStream 5" Pro در دسترس است. هر دو سری از SNMP ، VNC ، FTP ، SMS ، ایمیل و ارتباطات از طریق مودم GSM / GPRS پشتیبانی می کنند.

نسخه Pro همچنین از یک وب سرور داخلی ، جک صوتی و پشتیبانی ویدیویی و همچنین SQL ، یک امتیاز اضافی برای مجتمع های سیستم و OEM های مواجه با صنعت 4.0 برخوردار است.

سخت افزار

UniStream 5 "با صفحه لمسی رنگی مقاومتی فضا و سیم کشی مورد نیاز را کاهش می دهد و نیازی به تنظیم ارتباطات Panel-PLC نیست.

پیکربندی های ورودی و خروجی داخلی با توجه به مدل متفاوت است و از ورودی و خروجی های دیجیتال ، آنالوگ ، سرعت بالا و دما استفاده می کند. کاربران می توانند پیکربندی را تا 2،048 نقطه ورودی / خروجی گسترش دهند.

پورت های داخلی COM شامل اترنت ، 1 میزبان USB و 1 پورت دستگاه USB Mini-B است. پورت های الحاقی اضافی برای سریال و CANbus در دسترس هستند.

برنامه نویسی قدرتمند

طیف گسترده ای از ویژگی های UniStream شامل تنظیم PID به صورت خودکار ، ثبت اطلاعات ، جداول داده ها و دستورالعمل ها ، نمونه برداری از داده ها از طریق Trends and Gauges ، هشدارها ، رمزهای عبور چند سطح و ارتباطات plug and play برای CANopen ، CAN Layer2 ، MODBUS ، EtherNet / IP و موارد دیگر.

یک الگوی استفاده مجدد ، برنامه نویس را قادر می سازد تا توابع نردبان و C را ایجاد کند ، صفحات HMI را طراحی کرده و صفحات وب را به چندین زبان از جمله زبان های آسیایی ایجاد کند - سپس همه آن را در کتابخانه ذخیره می کند تا در پروژه های دیگر مورد استفاده مجدد قرار گیرد.

یکی دیگر از مزایای خط نهایی برای OEM و یکپارچه سازی سیستم ، سیاست استاندارد Unitronics در زمینه مراقبت از مشتری است - بدون هزینه یا ردیف پنهان. کلیه نرم افزارها ، برنامه های کاربردی و پشتیبانی - از جمله عضویت در انجمن انجمن Unitronics - بدون پرداخت هزینه اضافی ارائه می شوند.

Samba ، یک PLC کاملاً در ابعاد کف دست با HMI و I / Os آنبورد ، یک مکان رو به رشد را پر می کند - OEM هایی با بودجه کم که به کنترل کننده های جمع و جور برای کنترل ساده ماشین نیاز دارند ، اما هنوز هم مزیت رقابتی یک ظریف ، صفحه لمسی رنگی HMI. اولین مدل سامبا در بهار گذشته منتشر شد. چند ماه بعد ، Unitronics این سری را گسترش داد و مدلی را با پنل HMI 4.3 "اضافه کرد. اکنون Unitronics یک پنل HMI 7" را برای یک نمایشگر حتی پررنگ تر معرفی می کند. صفحه لمسی زیبای 16 بیتی HMI ورود داده ها و نمایش داده های متغیر ، از جمله نمودارهای رنگی Trend و صفحه های هشدار را امکان پذیر می کند. سامبا از 24 صفحه نمایش طراحی شده توسط کاربر و تصاویر 5 مگابایتی در هر برنامه پشتیبانی می کند. PLC یکپارچه طیف گسترده ای از ویژگی ها را شامل 2 حلقه PID تنظیم خودکار ، کنترل RTC مبتنی بر زمان ، ثبت اطلاعات ، دستور العمل ها و موارد دیگر را ارائه می دهد.

حافظه داخلی دارای 112 کیلوبایت منطق برنامه ، به علاوه 512K برای قلم ها و 5 مگابایت برای تصاویر است. I / Os های پردازنده قابلیت های دیجیتال ، آنالوگ و سرعت بالا را ارائه می دهند.

صفحه مسطح و درجه بندی IP66 / IP65 / NEMA4X باعث می شود سامبا برای صنایع غذایی و دارویی در هرجایی که نیاز به اسپری یا پاک کردن وجود دارد ، مناسب باشد. همه واحدهای سامبا با یک درگاه برنامه نویسی (USB برای 4.3 "و 7" ، RS232 برای 3.5 "") همراه است. پورت های اضافی را می توان اضافه کرد: RS485 یا اترنت و پورت CANbus. سامبا از GPRS / GSM ، ایمیل و پیام کوتاه پشتیبانی می کند ، و همچنین پروتکل های صنعتی TCP / IP ، MODBUS ، DF1 slave ، CANopen و J1939 ؛ همچنین می تواند با هر پروتکل شخص ثالث سازگار شود.

سامبا از نرم افزار رایگان VisiLogic Unitronics استفاده می کند. Visilogic یک محیط ساده و ساده برای پیکربندی سخت افزار و ارتباطات ، توسعه برنامه نردبان و طراحی HMI ، از جمله کتابخانه رایگان تصاویر صنعتی فراهم می کند. خدمات رایگان شامل دسترسی از راه دور رایانه شخصی و صادرات داده است. Unitronics پشتیبانی فنی نامحدودی برای همه محصولات خود ارائه می دهد و از یک انجمن فعال کاربر پشتیبانی می کند.

سامبا تمام نیازهای یکپارچه کننده سیستم عملکرد را برای برنامه های کوچک فراهم می کند ، فضای مورد نیاز و سیم کشی را کاهش می دهد و نیازی به راه اندازی ارتباط Panel-PLC را از بین می برد - در نتیجه یک نسبت قیمت و عملکرد عالی است.


برچسب: اچ ام ای دلتا،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۱۶:۱۶ توسط:shahn موضوع: نظرات (0)