industrial industrial .

industrial

Pilz Motion Control

Pilz Motion Control (PMC) پایانه های اپراتور PMI 6 primo را با عملکردهای PLC، Motion و CNC ارائه می دهد. در داخل کارخانه، آنها نه تنها اتوماسیون از جمله مدیریت حرکت، بلکه تجسم یا برنامه ریزی پروژه را نیز انجام می دهند. این تجهیزات به کاربر این امکان را می دهد که در صورت نیاز برنامه کاربردی انعطاف پذیرتری داشته باشد.

پایانه‌های اپراتور جدید PMI 6 primo به دلیل عملکرد بالا، کیفیت تولید بالا و افزایش ارقام چرخه را تضمین می‌کنند. پردازنده قدرتمند و تجهیزات حافظه منجر به یک پلت فرم قدرتمند برای کارهای اتوماسیون hmi می شود: حافظه بزرگ برای اجرای برنامه های پیچیده نیز.

ماژولارتر…

با PMI 6 primo می توان کل دستگاه یا فقط یک بخش پیچیده را کنترل کرد که تحت یک کنترلر PLC سطح بالاتر متصل و کنترل می شود. حداکثر 40 محور را می توان به صورت انعطاف پذیر به هم متصل کرد تا نوعی شفت اصلی الکترونیکی تشکیل شود. این امر سوئیچینگ بی نهایت متغیر فاکتورهای گیربکس و تغییر دیسک های بادامک را در یک حرکت و/یا یک پالس تضمین می کند. در نتیجه، فرسودگی نه تنها می تواند حذف شود، بلکه می توان دستگاه را نیز سریعتر راه اندازی یا تنظیم کرد - در حین پرواز.

... و انعطاف پذیرتر

MI 6 primo همچنین وظایف CNC را از طریق اتوماسیون و وظایف hmi حرکتی حل می کند: با استفاده از عملکردهای "اره پرنده"، "کراس برش" یا "عملکرد دیسک بادامک" ترمینال اپراتور ممکن است عملکردهای بیشتری را ارائه دهد که به راحتی با استفاده از سیستم کنترل قابل اجرا هستند. علاوه بر این، عملکردهای دستگاه مانند "پیچ بندی جریان" نیز در دسترس هستند. این امر حوزه‌های کاربردی را گسترش می‌دهد: فراتر از اتوماسیون ماشین‌های کلاسیک، PMI 6 primo همچنین افزایش کیفیت تولید را در بخش‌های بسته‌بندی و رباتیک و در برنامه‌های انتخاب و مکان تضمین می‌کند.

درایو کنترل هایی که یک نمای کلی را حفظ می کنند

تجسم پروژه های درایو از طریق صفحه نمایش لمسی PMI 6 primo hmi انجام می شود. می توانید از بین 7 اینچ، 12 اینچ یا 15 اینچ انتخاب کنید. همه نسخه ها مجهز به یک واحد تجسم کاربر پسند هستند، اما با هر نرم افزار استاندارد HMI سازگار هستند. به این ترتیب، پیکربندی برای کاربر کارآمد باقی می ماند.

Assistant شما را در تمامی پروژه ها پشتیبانی می کند

دستیار PMI برای نصب بسته های نرم افزاری در دسترس شماست. می توان از آن برای برنامه ریزی کارآمد پروژه توسط بسته های HMI هماهنگ و از پیش تنظیم شده استفاده کرد. PMI 6 primo مجهز به Soft PLC مطابق با IEC 61131، نسخه 3.5 است. در نتیجه تمام مزایای برنامه نویسی شی گرا در دسترس است. hmi  کاربران از راه اندازی سریع سود می برند. به عنوان مثال، توابع استاندارد مانند "اره پرنده" قبلاً به عنوان بلوک های عملکرد ذخیره شده اند.

تعداد زیادی از شرکت‌های فناوری، تکنیک‌ها و فن‌آوری‌های جدیدی را معرفی کرده‌اند که در خط مقدم قرار می‌گیرند، مردم در ابتدا در مورد استفاده از آن‌ها مطمئن نیستند، اما زمانی که آگاه شوند و ثابت کنند ارزشمند و صرفه‌جویی در زمان هستند، مردم بیشتر شروع به استفاده از آنها می‌کنند. همچنین، زمانی که اجرای چنین تکنیک‌ها و فناوری‌های پیشرفته‌ای فراگیر می‌شود، تمایل دارند که در سراسر بازار جهانی به روند تبدیل شوند.

اتوماسیون یکی از آن کلمات پرطرفدار است که باید سعی کند از آن نترسد، بلکه باید برای آن آماده باشد.

5 روند آینده نگرانه اتوماسیون طولانی مدت

• استفاده تقویت شده از ربات های متحرک مستقل در لجستیک و ساخت
• استفاده گسترده از ماشین بینایی
• برنامه های کاربردی جدید برای رباتیک توسط هوش مصنوعی فعال شده است
• گرفتن پیشرفت ها
• رشد مداوم برنامه های کاربردی ربات های مشترک

به چند نکته حیاتی توجه کنید:

1. پیش‌بینی می‌شود که تحولات دیجیتال در بازار جهانی عقب‌تر از زمان‌بندی و بیش از بودجه انجام شود
2. هایپراتوماسیون ادغام شده با AI/ML به عنوان یک فناوری برتر جفت شده دوباره برقرار می شود.
3. معرفی فناوری جدید، یعنی مدیریت زیرساخت دیجیتال هیبریدی (HDIM)

آخرین پیش بینی های اتوماسیون برای سال 2020 و پس از آن

• تا سال 2021، بیش از 75 درصد از سازمان های متوسط ​​و بزرگ وجود دارند که از چند ابری با رویکرد فناوری اطلاعات ترکیبی استفاده خواهند کرد.
• تا سال 2022، انتظار می رود که خدمات ابر عمومی برای 90 درصد از نوآوری شرکت ها قابل توجه باشد.
• تا سال 2023، بیش از 75 درصد از همه پایگاه‌های داده بر بستر یک پلتفرم ابری مبتنی خواهند بود، و انتظار می‌رود که این چشم‌انداز فروشنده DBMS و پیچیدگی فزاینده برای حاکمیت داده را کاهش دهد.
• در سال 2023، منابع محاسباتی ادغام شده با هوش مصنوعی رشد را 5 برابر از سال 2018 افزایش خواهد داد.
• تا سال 2023، تقریباً 35 درصد از تمام شرکت‌های بزرگ و متوسط ​​تحت تأثیر یک مدل استقرار محاسباتی ترکیبی ابر به لبه برای حداقل یک پروژه اینترنت اشیا قرار خواهند گرفت.
• تا سال 2022، بیش از 50 درصد از شرکت ها داده ها را تولید و خارج از مرکز داده یا ابر مدیریت خواهند کرد، در حالی که این رقم در سال 2019 کمتر از 10 درصد بود.
• تا سال 2024، حداقل 50 درصد از تمام برنامه های کاربردی شرکت در تولید تحت تأثیر اینترنت اشیاء قرار خواهند گرفت.
• تا سال 2023، افزایش 30 درصدی تقاضا برای RPA در کارکردهای دفتر اصلی (فروش و تجربه مشتری) وجود خواهد داشت.

آنها در نظر دارند که روند کلی در محیط های IT رشد مداوم است. تخمین زده می‌شود که اگر داده‌های بیشتری جمع‌آوری و جمع‌آوری شود، شیوه‌های مدیریت داده افزایش می‌یابد و منابع بیشتری برای پردازش اطلاعات مورد نیاز خواهد بود که فناوری هوش مصنوعی و ML را بیشتر آموزش می‌دهد. در نتیجه، انتظار می‌رود هوش مصنوعی فشار بیشتری بر قابلیت‌های مدیریت حجم کاری شرکت وارد کند و شرکت‌ها را به ادغام سیستم‌های خودکار پیشرفته‌تر و راه‌حل‌های مدیریت حجم کار در فعالیت‌های تجاری روزانه سوق دهد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۴۱:۵۴ توسط:shahn موضوع: نظرات (0)