industrial industrial .

industrial

Project Triumph TE-1 دارای سیستم پیشرفته باتری توسط ویلیامز پیشرفته مهندسی است

Project Triumph TE-1 دارای سیستم پیشرفته باتری توسط ویلیامز پیشرفته مهندسی است
09 فوریه 2022 | زنجیره تامین خودرو

Project Triumph TE-1 از یک نمونه اولیه آماده برای آزمایش زنده پرده برداری کرده است - برای اولین بار تمام آخرین و آخرین نوآوری ها را از جریان کاری شریک پروژه یکپارچه می کند. همکاری منحصر به فرد بین Triumph Motorcycles، Williams Advanced Engineering (WAE)، Integral Powertrain Ltd، و WMG در دانشگاه وارویک که توسط دفتر وسایل نقلیه آلایندگی صفر از طریق Innovate UK تامین مالی می شود، برای ایجاد پیشرفت های اساسی در موتور سیکلت برقی تخصصی ایجاد شد. مهندسی و طراحی فناوری یکپارچه نوآورانه

بسته باتری WAE دارای بسته بندی سلولی اختصاصی برای مرکز ثقل بهینه، واحد کنترل خودرو، مبدل DCDC، خنک کننده یکپارچه، پورت شارژ، و پوشش های کربنی مدل دار است. این پیشرانه کاملاً جدید که توسط WAE توسعه داده شده است، استانداردهای جدیدی را برای عملکرد دوچرخه الکتریکی اچ ام آی با قدرت، کارایی، زمان شارژ و برد پیشرو در کلاس خود تعیین می کند.

WAE که به طور کامل مسئولیت سیستم باتری سبک وزن و پیشگام TE-1 را بر عهده دارد، از رویکردی جامع برای توسعه استفاده کرده است که به سوارکاران اجازه می دهد تا برای مدت طولانی تری از نیروی الکتریکی بیشتری استفاده کنند و در کنار زمان شارژ سریع، بدون توجه به شارژ باتری، به عملکرد فوق العاده دسترسی داشته باشند.

باتری کاملاً جدید دارای حداکثر توان 170 کیلووات و توان مداوم 90 کیلووات با ظرفیت 15 کیلووات ساعت است. این موتور سیکلت را قادر می‌سازد تا 130 کیلووات توان اوج و 80 کیلووات توان مداوم را ارائه دهد. خنک‌کننده سیستم پیشرو در کلاس همراه با تعادل بهینه قدرت و انرژی به این معنی است که TE-1 می‌تواند برای مدت طولانی‌تری قدرت الکتریکی بیشتری به موتورسوار بدهد و بدون توجه به شارژ باتری، عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه دهد. سیستم 360 ولت همچنین زمان شارژ سریع کمتر از 20 دقیقه (0-80٪) را امکان پذیر می کند که با محدوده هدف پیشرو در بازار ترکیب می شود.

WAE با در نظر گرفتن مرکز ثقل، فضا و رابطه با سیستم انتقال قدرت و رویکرد شارژ، طرح ماژول باتری را برای متعادل کردن جرم و موقعیت در داخل نمونه اولیه شاسی بهینه کرده است. یک واحد کنترل خودرو جدید و سفارشی در بسته باتری ادغام شده است تا وزن و بسته بندی را به حداقل برساند.

دستاوردهای کلیدی hmi پروژه در این مرحله شامل نتایج آزمایشی است که از معیارهای فعلی و اهداف تعیین شده توسط شورای خودرو بریتانیا برای سال 2025 فراتر می رود و پلتفرمی با پتانسیل زیادی برای توسعه آینده در عملکرد موتور سیکلت الکتریکی فراهم می کند.

هدف کلی پروژه TE-1 بر توسعه قابلیت موتور سیکلت برقی متمرکز شده است، به منظور ارائه ورودی به موتور سیکلت برقی آینده Triumph، نوآوری، قابلیت و مالکیت معنوی جدید، و افزایش اعتبار و مشخصات صنعت بریتانیا. و طراحی

با تکمیل نمونه اولیه، مرحله آزمایش زنده کامل پروژه TE-1 اکنون آغاز خواهد شد. در طول شش ماه آینده، نمونه اولیه یک برنامه آزمایشی گسترده را در تجهیزات پیشرفته Triumph، از جمله تست جاده‌های غلتشی و مسیر، انجام خواهد داد، که برای ارائه جهت به تنظیم نهایی و کالیبراسیون نمونه اولیه نمایشگر طراحی شده است.

در پایان مرحله آزمایش زنده، که تخمین زده می شود تابستان 2022 باشد، نمونه اولیه نمایشگر hmi با پانل های بدنه نهایی خود در آمادگی برای نمایش مسیر فعال به روز می شود. در این زمان، مشخصات نهایی و نتایج آزمایش، و همچنین بینش و حقایق کلیدی در مورد نحوه ارائه TE-1 در اهداف پروژه از جمله باتری نهایی و عملکرد برد منتشر خواهد شد.

دیدن پیشرفت انجام شده در مرحله 3 پروژه Triumph TE-1 با نمونه اولیه موتورسیکلت نهایی که اکنون در حال آزمایش واقعی است، واقعاً هیجان انگیز بوده است. همه کسانی که در Triumph مشارکت دارند، مفتخرند که بخشی از این همکاری خلاقانه بریتانیایی بوده اند. من شخصاً از نتایجی که قبلاً با شرکای خود به دست آورده‌ایم و پیش‌نمایش هیجان‌انگیز آینده الکتریکی بالقوه آینده هیجان‌زده هستم.» نیک بلور، مدیرعامل Triumph گفت. ما مشتاقانه منتظر ادامه کار جاه طلبانه و نوآورانه بر روی نمونه اولیه نمایشگر TE-1 از طریق مرحله آزمایشی زنده و به اشتراک گذاشتن نتیجه با طرفداران Triumph در سراسر جهان هستیم.

پس از تکمیل فاز 2 برنامه در مارس 2021، که یک باتری کاملاً آزمایش شده را تحویل داد، WAE اکنون کار روی فاز 3 را به پایان رسانده است که حاوی برخی از دروازه‌های حیاتی برای پروژه است. علاوه بر پشتیبانی از تعدادی راه حل سخت افزاری و نرم افزاری؛ این تیم به طور خاص با ادغام نرم افزار hmi کنترل موتور سیکلت Triumph برای کار در هماهنگی با کنترلر و سیستم مدیریت باتری WAE، ادغام راه حل های مکانیکی و الکتریکی را افزایش داده است. بهینه سازی طرح باتری برای متعادل کردن جرم و موقعیت در داخل شاسی.

دوچرخه نمایشگر اکنون در حال بررسی و کالیبراسیون نهایی سطح باتری است تا اطمینان حاصل شود که نتایج عملکرد با بهترین اهداف در کلاس قدرت و چگالی انرژی مطابقت دارد و برای موتورسوار اطمینان حاصل شود که هیچ سازشی وجود ندارد.


برچسب: اچ ام ای دلتا، اچ ام ای، قیمت اچ ام ای،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۲:۲۷ توسط:shahn موضوع: نظرات (0)