industrial industrial .

industrial

پانل های دارای راهنماهای لمسی

B و R عملیات بصری را به سطح جدیدی می برد - پانل های دارای راهنماهای انگشتی برای صنایع غذایی و نوشیدنی، داروسازی و فناوری پزشکی مناسب هستند.
عملکرد مستقیم به شیشه
B&R یک فرم جدید منحصر به فرد از راهنمایی بصری اپراتور را فعال می کند. عملکردهای معمولی اکنون مستقیماً در شیشه پانل های صفحه نمایش لمسی B&R گنجانده شده است. این امر نیاز به کلیدهای سخت افزاری را از بین می برد و فرصتی برای جمع شدن یا ورود آلودگی و آلودگی به دستگاه باقی نمی گذارد. بنابراین پانل ها برای محیط هایی با سخت ترین الزامات بهداشتی ایده آل هستند. بنا به درخواست مشتری، B&R همه انواع  dop-107bv HMI را با صفحه نمایش لمسی خازنی پیش بینی شده با راهنماهای انگشتی مربوطه ارائه می دهد. راهنماها می توانند هر شکل و اندازه ای داشته باشند که امکان ادغام بهینه انواع لغزنده و صفحه را در برنامه HMI فراهم می کند. با این کار کل صفحه نمایش برای نمایش محتوا باز می شود. راهنماهای انگشت لمسی ثبت شده B&R اجازه می دهد تا عملکرد چشم را از بین ببرد. اپراتورها می توانند تنظیمات را بدون اینکه حواسشان را از دستگاه بردارند، تنظیم کنند.

راهنماهای انگشتی ارگونومیک: راهنماهای انگشتی ارگونومیک تقریباً یک میلی متر عمق دارند و می توانند روکشی مات یا شفاف داشته باشند. کلیدهای یکپارچه و کلیدهای چرخشی هرگز فرسوده نمی شوند. این پنل ها در اندازه های 5 اینچ تا 24 اینچ به عنوان واحد نمایشگر یا پنل PC موجود هستند.

طراحی بهداشتی: پانل های B&R با راهنماهای انگشتی برای صنایع غذایی و نوشیدنی، داروسازی و فناوری پزشکی مناسب هستند. علاوه بر صفحه نمایش لمسی که به راحتی تمیز می شود، پانل ها با بدنه فولادی ضد زنگ بدون اتصال نیز در دسترس هستند که محافظت IP69K را ارائه می دهد. پانل های با طراحی بهداشتی از مواد بسیار مقاومی مانند فولاد ضد زنگ صاف، روکش های پلی استر با کیفیت بالا و درزگیرهای ویژه ساخته شده اند.

در بازار فعلی، انسان با ماشین‌ها در تعامل است و با تعامل بین افراد و تجهیزات در هر فرآیندی، بهره‌وری انسان افزایش می‌یابد.

"رابط ماشین انسانی یک برنامه نرم افزاری است که اطلاعاتی را در مورد وضعیت یک فرآیند به اپراتور یا کاربر ارائه می دهد و دستورالعمل های کنترل اپراتور را می پذیرد و اجرا می کند. معمولاً اطلاعات در قالب گرافیکی نمایش داده می شود."

اتوماسیون کارخانه
اتوماسیون کارخانه
رابط های ماشین انسانی (HMI) کارگران را قادر می سازد تا وظایف خود را با کمک تجهیزات اتوماسیون مختصر از طریق یک رابط به جای سوئیچ ها و اهرم ها انجام دهند. به عنوان ابزاری برای همگرایی محاسبات بصری و سیستم‌های کنترل اتوماسیون، اتوماسیون صنعتی با سیستم‌های رابط انسان و ماشین معمولاً از پانل‌های LCD، اغلب با قابلیت صفحه نمایش لمسی، که بر روی کنسول‌های کنترل تجهیزات اتوماسیون صنعتی نصب می‌شوند، تشکیل شده است. در اتوماسیون صنعتی، سیستم‌های رابط انسان و ماشین با چالش‌های ایجاد خانواده‌های محصول HMI مقیاس‌پذیر با سطوح عملکرد متفاوت، وضوح‌های گرافیکی مقیاس‌پذیر و انواع مختلف نمایش مواجه هستند.

موفقیت رابط ماشین انسانی

تعادل در هر نقطه در سیستم های پیچیده مانند رابط انسان و ماشین و برای موفقیت آن بسیار مهم است. استفاده از طراحی با کیفیت بالا، بهترین شیوه‌ها و تکنیک‌های اثبات‌شده منجر به سیستم‌های رابط انسان و ماشین قابل اعتماد، مانند درج‌های کامل پانل کنترل، می‌شود که هزینه‌های مونتاژ محصول نهایی را کاهش می‌دهد و عمر سرویس را افزایش می‌دهد. ممکن است محدودیت های مهندسی و مالی وجود داشته باشد، اما بازده باید در هنگام تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری در نظر گرفته شود.

یکی دیگر از ادغام علوم مرکزی در رابط انسان و ماشین در ارگونومی صنعتی. بسیاری از زمینه‌ها و مطالعات علمی برای توسعه آینده سیستم‌ها و محصولات رابط انسان و ماشین هماهنگ می‌شوند، بنابراین، یک رویکرد کاربردی نهایی و راه‌حل‌گرا را ضروری می‌سازند. تامین کنندگان رابط انسان و ماشین باید در مشارکت کامل با مشتریان برای ارائه مشاوره و یک رویکرد مهندسی کاربردی برای تولید کار کنند. تامین کنندگان رابط انسان و ماشین نمی توانند به صورت مجزا کار کنند. یک ملاحظات اساسی در انتخاب تامین کننده رابط انسان و ماشین، استحکام روابطی است که با تامین کنندگان خود از جمله فروشندگان پلاستیک، سازندگان ابزار، مهندسین برق و الکترونیک، طراحان صنعتی و کارشناسان ارگونومی دارد.

ورود رابط مغز و کامپیوتر به رابط انسان و ماشین

تعامل و هماهنگی بین مغز و کامپیوتر/ماشین از طریق سیگنال ها برای هدایت یک فعالیت خارجی، رابط مغز و کامپیوتر نامیده می شود. تنها کاری که آنها انجام داده اند ایجاد یک مسیر جایگزین برای ورودی انسان-رایانه است. در حالی که، زیرمتن رابط‌های مغز و رایانه به این معناست که کاربر چگونه می‌آموزد که فعالیت مغز خود را تنظیم کند تا این دسته از فناوری را با موفقیت به کار گیرد. بنابراین، کنترل ارادی فعالیت مغز مانند گسترش سیستم عصبی انسان به نظر می رسد و به عنوان یک عارضه جانبی یا پیامد استفاده از فناوری رخ می دهد. فناوری رابط مغز و کامپیوتر می تواند روزی جایگزین کنترل از راه دور شود.

تجربه خارج از بدن یک مزیت مهم برای فناوری هیتاچی این است که حسگرها نیازی به ورود فیزیکی به مغز ندارند. فناوری‌های قبلی که توسط شرکت‌های آمریکایی مانند Neural Signals Inc. توسعه یافته بودند، نیازمند کاشت تراشه در زیر جمجمه بودند. یک مطالعه اخیر با عنوان و توصیف همان.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۴:۱۵ توسط:shahn موضوع: نظرات (0)