industrial industrial .

industrial

نسل جدید رابط‌های ماشین انسانی

نسل جدید رابط‌های ماشین انسانی (HMI) Winmate یک طراحی زیبا را با یکپارچه‌سازی کامل IoT ترکیب می‌کند و آنها را به عنوان پایانه‌های HMI در شرکت‌ها یا به عنوان POS/POI در بخش‌های مهمان‌نوازی و خرده‌فروشی مناسب می‌سازد. HMI های نسل بعدی شامل گزینه های نصب اچ ام ای دلتا DOP-107EV انعطاف پذیر، پشتیبانی کامل از I/O و ساختار مستحکم Winmate هستند.
HMI سری S
HMI شیک سری S به گونه ای طراحی شده است که راه حل نهایی برای ساختمان های هوشمند یا اتوماسیون صنعتی باشد. انتخاب CPU گزینه های یکپارچه سازی نرم افزار را تعیین می کند و فقط به نیازهای شما بستگی دارد. PoE روی برد می تواند برق داده را انتقال دهد و در نتیجه هزینه نصب و مصرف برق را کاهش دهد. نوار نور LED به کنترل وضعیت فرآیندهای در حال اجرا از دور کمک می کند، اما با خاموش نگه داشتن صفحه نمایش، فناوری یکپارچه RFID و NFC دسترسی را فقط برای پرسنل مسئول محدود می کند. یک سطح واقعا صاف به راحتی تمیز می شود و برای از بین بردن گرد و غبار مسدود شده روی لبه ها ساخته شده است.
بررسی اجمالی
HMI شیک سری S به گونه ای طراحی شده است که راه حل نهایی برای ساختمان های هوشمند یا اتوماسیون صنعتی باشد. انتخاب CPU گزینه های یکپارچه سازی نرم افزار را تعیین می کند و فقط به نیازهای شما بستگی دارد. PoE روی برد می تواند برق داده را انتقال دهد و در نتیجه هزینه نصب و مصرف برق را کاهش دهد. نوار نور LED به کنترل وضعیت فرآیندهای در حال اجرا از دور کمک می کند، اما با خاموش نگه داشتن صفحه نمایش، فناوری یکپارچه RFID و NFC دسترسی را فقط برای پرسنل مسئول محدود می کند. یک سطح واقعا صاف به راحتی تمیز می شود و برای از بین بردن گرد و غبار مسدود شده روی لبه ها ساخته شده است.

W07IQ3S-PCO1AC-POE
کامپیوتر پنل 7 اینچی Qualcomm Snapdragon™ 660 S Series HMI
ویژگی های کلیدی
وضوح 7 اینچ 1024 x 600 با چند لمسی خازنی پیش بینی شده (P-CAP)
سیستم خنک کننده بدون فن و مصرف برق بسیار کم
پشتیبانی از عملکرد PoE
دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی اختیاری
خواننده اختیاری HF RFID
طراحی شیک برای برنامه های رزرو اتاق، کنترل دسترسی و اطلاعات اتاق
جلو IP65 ضد آب و گرد و غبار
نشانگر نوار نور LED داخلی RGB

نمایشگرهای لمسی

تجربه در خدمات مونتاژ

تجربه در زمینه طراحی مکانیکی
امکانات ارائه شده توسط SECO
ادغام لمسی برای فناوری های مقاومتی، خازنی و خازنی پیش بینی شده
سفارشی سازی صفحه نمایش لمسی
فن آوری های اتصال صفحه نمایش لمسی LCD Air Bonding، OCA و OCR
راه حل های اتلاف گرما - هم غیرفعال و هم فعال از طریق فن - همچنین برای جدیدترین CPU ها، با کمک سیستم های لوله حرارتی در صورت لزوم.
ساخت المان های پلاستیکی با قالب گیری تزریقی
تولید قطعات مکانیکی آلومینیومی با تکنولوژی اکستروژن
طراحی قطعات مکانیکی با تکنولوژی دایکاست
خمش و پرس قطعات ورق فلزی
توسعه سیم کشی شخصی برای مدیریت اتصال تمام قسمت های سیستم های حاوی یک یا چند برد/نمایش

سال تاسیس
1989
وضعیت حقوقی شرکت
شرکت مشارکتی
ماهیت کسب و کار
شرکت تولید کننده
تعداد کارکنان
51 تا 100 نفر
گردش مالی سالانه
روپیه 25 - 50 کرور
از زمان عضو IndiaMART
نوامبر 2008
GST
07AAAFK3557G1ZG
کد صادرات واردات (IEC)
05940*****
صادرات به
ترکیه، بنگلادش، مالاوی، عربستان سعودی، زامبیا
شرکت Kudamm در سال 1989 تأسیس شد و اکنون بر روی کلیه مشاغل مرتبط با زمینه اتوماسیون صنعتی در کلیه صنایع از جمله مشاغل مقاوم سازی، تولید، تجارت و عرضه تابلوهای کنترل صنعتی خود و ارائه خدمات پس از فروش و فنی برای کلیه محصولات / پروژه های صنعتی خود تمرکز دارد.
ما درایوهای ABB AC، درایوهای ABB DC، ABB PLC، ABB Soft starters، ABB Process Instruments، سوئیچ‌های سطح NIVELCO، فرستنده‌های اهرمی Nivelco، ابزارهای تحلیلی Nivelco، کنترل‌کننده‌های Nivelco، نشانگرهای Nivelco، Nivelco Loop Hendicators, Co. محفظه های ترموپلاستیک انستو، درایوهای AC دلتا، سرو درایوهای دلتا، دلتا HES، جبران کننده های استاتیک وار دلتا، دلتا پی ال ​​سی، دلتا AH 500 PLC نوع رک PLC، دلتا HMI، ایمنی یوشنر، اتوماسیون یوشنر، جوی استیک های یوشنر، جوی استیک های اوشنر، طناب کشش مولتی فیوچنر Euchner گیت باکس، سنسورهای بنر، رعد و برق و نشانگر بنر، سنسورهای دید بنر، بی سیم صنعتی بنر، سنسورهای ایمنی بنر، سنسورهای موقعیت و مجاورت تورک، سنسورهای فشار تورک، سنسورهای جریان تورک، سنسورهای دمای تورک، انکودرهای موقعیت گیر بدون تماس Turck و زاویه ساز تورک سنسورها، سنسورهای بازخورد Turck Valve برای محرک‌های چرخشی، اتصال Turck، ورودی/خروجی Turck Fieldbus، سری رابط قدرتمند Turck، Turck Rotat سرعت یونی، فناوری Turck RFID، خوانندگان دستی ناهموار Cognex، شناسه خوان پیشرفته Cognex ثابت، MOXA Ethernet، LAN بی سیم MOXA، سوئیچ های MOXA، تشک ایمنی صنعتی LARCO، محافظ های لبه حساس به فشار Larco و سپرهای Funses BUSSEAMAN برای اتوماسیون صنعتی تعمیر AC Drive، تعمیر درایو، تعمیر درایو A.C، تعمیر DC Drive، تعمیر درایو سروو، تعمیر PLC، دوربین Cognex، Cognex Machine vision، بارکد خوان Cognex، بارکد خوان صنعتی Cognex.
محصولات پرفروش ما عبارتند از: ACSM1، ACS 800، ACS 880، ACS 850، ACS 580، ACS 550، ACH 550، ACS 310، ACS 150، ACS 355، ACS 380، ACS 350، PSR -PSEST Softstars، PSEST Softstars. / PST(B) Soft Starter، ASDA-B2 Servo، ASDA-A2 Servo، AH-500، ABB SoftStarter، HMI، Fuji HMI، HAKO HMI.

صفحه نمایش لمسی 7 اینچی دلتا HMI DOP-B07E515
سری شماره: دلتا HMI
مشخصات محصول
7 اینچ (800 x 600 پیکسل) TFT LCD 65536 رنگ
ما فروشنده HMI صفحه نمایش لمسی دلتا درجه یک و فروشنده نمایندگی HMI صفحه نمایش لمسی دلتا در چین هستیم.
ما می توانیم قطعات اتوماسیون الکتریکی دلتا مانند دلتا PLC، دلتا سرو موتور، دلتا HMI، دلتا VFD و غیره را تامین کنیم.
100% اورجینال و نو، موجود در دلتا الکتریک
زمان تحویل: آماده در انبار و 1 روز برای تحویل
MOQ: 1 عدد

صفحه لمسی HMI - رابط های ماشین انسانی
رابط ماشین انسانی (HMI) بستری است که امکان تعامل بین کاربران و تجهیزات اتوماسیون را فراهم می کند. محصولات HMI دلتا پورت های ارتباطی مختلفی را برای ارتباط سریع و کنترل راحت طیف متنوعی از ماشین ها، سیستم ها و امکانات فراهم می کند. صفحه نمایش لمسی رنگی، ورود بصری پارامترها و روش‌های مختلف برای نمایش داده‌های متغیر، از جمله نمودارهای روند و عناصر هشدار را امکان‌پذیر می‌سازد. صفحه نمایش LCD با وضوح بالا عملکرد، نظارت و کنترل کارآمد را در زمان واقعی تجسم می کند. علاوه بر این، نرم‌افزار ویرایش کاربرپسند، کاربران را در ایجاد سریع آیکون‌های بصری با قابلیت هدایت آسان و طراحی آسان صفحه‌های نظارت بصری برای برنامه‌ها راهنمایی می‌کند، در حالی که تنظیمات، زمان‌بندی و برنامه‌نویسی توالی‌های عملیاتی را انجام می‌دهد که انعطاف‌پذیری را افزایش می‌دهد و در زمان توسعه صرفه‌جویی می‌کند. این امر باعث توسعه سریع سیستم می‌شود که سیم‌کشی و نصب را ساده می‌کند، در هزینه‌های عملیاتی صرفه‌جویی می‌کند و سیستم‌ها را کارآمدتر می‌کند، تنظیم زمان‌بر و هزینه‌های اضافی نگهداری را حذف می‌کند.

سری DOP-H
HMI های دستی سری DOP-H دارای یک صفحه نمایش LCD با وضوح بالا 7 اینچی برای تجسم عملکرد، نظارت و کنترل کارآمد در زمان واقعی هستند. تمامی سری‌ها مجهز به سوئیچ‌های توقف اضطراری داخلی، سوئیچ‌های فعال در سمت عقب، MPG اختیاری (مولد پالس دستی) و طراحی سبک وزن 750 گرمی برای انعطاف‌پذیری بالاتر و عملکرد کاربرپسند هستند. سری DOP-H برای کنترل ربات های صنعتی و برنامه ریزی حرکت بازوهای ربات و سایر سیستم های کنترل حرکت مناسب است.

سری تی پی
سری TP70P از صفحه نمایش لمسی LCD با 65535 رنگ استفاده می کند، از کنترلرهای دلتا پشتیبانی می کند و می تواند به تمام سری های سروو درایوهای AC، درایوهای موتور AC و کنترل کننده های دما دلتا متصل شود. با چهار مدل ارائه تنظیمات I/O مختلف و پشتیبانی از انواع خروجی، انعطاف پذیری بالای سری TP70P باعث صرفه جویی در هزینه سیم کشی می شود و بهترین راه حل کنترل HMI و I/O را ارائه می دهد.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 5
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۳:۵۳ توسط:shahn موضوع: نظرات (0)