industrial industrial .

industrial

پانل هاي داراي راهنماهاي لمسي

B و R عمليات بصري را به سطح جديدي مي برد - پانل هاي داراي راهنماهاي انگشتي براي صنايع غذايي و نوشيدني، داروسازي و فناوري پزشكي مناسب هستند.
عملكرد مستقيم به شيشه
B&R يك فرم جديد منحصر به فرد از راهنمايي بصري اپراتور را فعال مي كند. عملكردهاي معمولي اكنون مستقيماً در شيشه پانل هاي صفحه نمايش لمسي B&R گنجانده شده است. اين امر نياز به كليدهاي سخت افزاري را از بين مي برد و فرصتي براي جمع شدن يا ورود آلودگي و آلودگي به دستگاه باقي نمي گذارد. بنابراين پانل ها براي محيط هايي با سخت ترين الزامات بهداشتي ايده آل هستند. بنا به درخواست مشتري، B&R همه انواع  dop-107bv HMI را با صفحه نمايش لمسي خازني پيش بيني شده با راهنماهاي انگشتي مربوطه ارائه مي دهد. راهنماها مي توانند هر شكل و اندازه اي داشته باشند كه امكان ادغام بهينه انواع لغزنده و صفحه را در برنامه HMI فراهم مي كند. با اين كار كل صفحه نمايش براي نمايش محتوا باز مي شود. راهنماهاي انگشت لمسي ثبت شده B&R اجازه مي دهد تا عملكرد چشم را از بين ببرد. اپراتورها مي توانند تنظيمات را بدون اينكه حواسشان را از دستگاه بردارند، تنظيم كنند.

راهنماهاي انگشتي ارگونوميك: راهنماهاي انگشتي ارگونوميك تقريباً يك ميلي متر عمق دارند و مي توانند روكشي مات يا شفاف داشته باشند. كليدهاي يكپارچه و كليدهاي چرخشي هرگز فرسوده نمي شوند. اين پنل ها در اندازه هاي 5 اينچ تا 24 اينچ به عنوان واحد نمايشگر يا پنل PC موجود هستند.

طراحي بهداشتي: پانل هاي B&R با راهنماهاي انگشتي براي صنايع غذايي و نوشيدني، داروسازي و فناوري پزشكي مناسب هستند. علاوه بر صفحه نمايش لمسي كه به راحتي تميز مي شود، پانل ها با بدنه فولادي ضد زنگ بدون اتصال نيز در دسترس هستند كه محافظت IP69K را ارائه مي دهد. پانل هاي با طراحي بهداشتي از مواد بسيار مقاومي مانند فولاد ضد زنگ صاف، روكش هاي پلي استر با كيفيت بالا و درزگيرهاي ويژه ساخته شده اند.

در بازار فعلي، انسان با ماشين‌ها در تعامل است و با تعامل بين افراد و تجهيزات در هر فرآيندي، بهره‌وري انسان افزايش مي‌يابد.

"رابط ماشين انساني يك برنامه نرم افزاري است كه اطلاعاتي را در مورد وضعيت يك فرآيند به اپراتور يا كاربر ارائه مي دهد و دستورالعمل هاي كنترل اپراتور را مي پذيرد و اجرا مي كند. معمولاً اطلاعات در قالب گرافيكي نمايش داده مي شود."

اتوماسيون كارخانه
اتوماسيون كارخانه
رابط هاي ماشين انساني (HMI) كارگران را قادر مي سازد تا وظايف خود را با كمك تجهيزات اتوماسيون مختصر از طريق يك رابط به جاي سوئيچ ها و اهرم ها انجام دهند. به عنوان ابزاري براي همگرايي محاسبات بصري و سيستم‌هاي كنترل اتوماسيون، اتوماسيون صنعتي با سيستم‌هاي رابط انسان و ماشين معمولاً از پانل‌هاي LCD، اغلب با قابليت صفحه نمايش لمسي، كه بر روي كنسول‌هاي كنترل تجهيزات اتوماسيون صنعتي نصب مي‌شوند، تشكيل شده است. در اتوماسيون صنعتي، سيستم‌هاي رابط انسان و ماشين با چالش‌هاي ايجاد خانواده‌هاي محصول HMI مقياس‌پذير با سطوح عملكرد متفاوت، وضوح‌هاي گرافيكي مقياس‌پذير و انواع مختلف نمايش مواجه هستند.

موفقيت رابط ماشين انساني

تعادل در هر نقطه در سيستم هاي پيچيده مانند رابط انسان و ماشين و براي موفقيت آن بسيار مهم است. استفاده از طراحي با كيفيت بالا، بهترين شيوه‌ها و تكنيك‌هاي اثبات‌شده منجر به سيستم‌هاي رابط انسان و ماشين قابل اعتماد، مانند درج‌هاي كامل پانل كنترل، مي‌شود كه هزينه‌هاي مونتاژ محصول نهايي را كاهش مي‌دهد و عمر سرويس را افزايش مي‌دهد. ممكن است محدوديت هاي مهندسي و مالي وجود داشته باشد، اما بازده بايد در هنگام تصميم گيري در مورد سرمايه گذاري در نظر گرفته شود.

يكي ديگر از ادغام علوم مركزي در رابط انسان و ماشين در ارگونومي صنعتي. بسياري از زمينه‌ها و مطالعات علمي براي توسعه آينده سيستم‌ها و محصولات رابط انسان و ماشين هماهنگ مي‌شوند، بنابراين، يك رويكرد كاربردي نهايي و راه‌حل‌گرا را ضروري مي‌سازند. تامين كنندگان رابط انسان و ماشين بايد در مشاركت كامل با مشتريان براي ارائه مشاوره و يك رويكرد مهندسي كاربردي براي توليد كار كنند. تامين كنندگان رابط انسان و ماشين نمي توانند به صورت مجزا كار كنند. يك ملاحظات اساسي در انتخاب تامين كننده رابط انسان و ماشين، استحكام روابطي است كه با تامين كنندگان خود از جمله فروشندگان پلاستيك، سازندگان ابزار، مهندسين برق و الكترونيك، طراحان صنعتي و كارشناسان ارگونومي دارد.

ورود رابط مغز و كامپيوتر به رابط انسان و ماشين

تعامل و هماهنگي بين مغز و كامپيوتر/ماشين از طريق سيگنال ها براي هدايت يك فعاليت خارجي، رابط مغز و كامپيوتر ناميده مي شود. تنها كاري كه آنها انجام داده اند ايجاد يك مسير جايگزين براي ورودي انسان-رايانه است. در حالي كه، زيرمتن رابط‌هاي مغز و رايانه به اين معناست كه كاربر چگونه مي‌آموزد كه فعاليت مغز خود را تنظيم كند تا اين دسته از فناوري را با موفقيت به كار گيرد. بنابراين، كنترل ارادي فعاليت مغز مانند گسترش سيستم عصبي انسان به نظر مي رسد و به عنوان يك عارضه جانبي يا پيامد استفاده از فناوري رخ مي دهد. فناوري رابط مغز و كامپيوتر مي تواند روزي جايگزين كنترل از راه دور شود.

تجربه خارج از بدن يك مزيت مهم براي فناوري هيتاچي اين است كه حسگرها نيازي به ورود فيزيكي به مغز ندارند. فناوري‌هاي قبلي كه توسط شركت‌هاي آمريكايي مانند Neural Signals Inc. توسعه يافته بودند، نيازمند كاشت تراشه در زير جمجمه بودند. يك مطالعه اخير با عنوان و توصيف همان.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۵۴:۱۵ توسط:shahn موضوع: نظرات (0)

Pilz Motion Control

Pilz Motion Control (PMC) پايانه هاي اپراتور PMI 6 primo را با عملكردهاي PLC، Motion و CNC ارائه مي دهد. در داخل كارخانه، آنها نه تنها اتوماسيون از جمله مديريت حركت، بلكه تجسم يا برنامه ريزي پروژه را نيز انجام مي دهند. اين تجهيزات به كاربر اين امكان را مي دهد كه در صورت نياز برنامه كاربردي انعطاف پذيرتري داشته باشد.

پايانه‌هاي اپراتور جديد PMI 6 primo به دليل عملكرد بالا، كيفيت توليد بالا و افزايش ارقام چرخه را تضمين مي‌كنند. پردازنده قدرتمند و تجهيزات حافظه منجر به يك پلت فرم قدرتمند براي كارهاي اتوماسيون hmi مي شود: حافظه بزرگ براي اجراي برنامه هاي پيچيده نيز.

ماژولارتر…

با PMI 6 primo مي توان كل دستگاه يا فقط يك بخش پيچيده را كنترل كرد كه تحت يك كنترلر PLC سطح بالاتر متصل و كنترل مي شود. حداكثر 40 محور را مي توان به صورت انعطاف پذير به هم متصل كرد تا نوعي شفت اصلي الكترونيكي تشكيل شود. اين امر سوئيچينگ بي نهايت متغير فاكتورهاي گيربكس و تغيير ديسك هاي بادامك را در يك حركت و/يا يك پالس تضمين مي كند. در نتيجه، فرسودگي نه تنها مي تواند حذف شود، بلكه مي توان دستگاه را نيز سريعتر راه اندازي يا تنظيم كرد - در حين پرواز.

... و انعطاف پذيرتر

MI 6 primo همچنين وظايف CNC را از طريق اتوماسيون و وظايف hmi حركتي حل مي كند: با استفاده از عملكردهاي "اره پرنده"، "كراس برش" يا "عملكرد ديسك بادامك" ترمينال اپراتور ممكن است عملكردهاي بيشتري را ارائه دهد كه به راحتي با استفاده از سيستم كنترل قابل اجرا هستند. علاوه بر اين، عملكردهاي دستگاه مانند "پيچ بندي جريان" نيز در دسترس هستند. اين امر حوزه‌هاي كاربردي را گسترش مي‌دهد: فراتر از اتوماسيون ماشين‌هاي كلاسيك، PMI 6 primo همچنين افزايش كيفيت توليد را در بخش‌هاي بسته‌بندي و رباتيك و در برنامه‌هاي انتخاب و مكان تضمين مي‌كند.

درايو كنترل هايي كه يك نماي كلي را حفظ مي كنند

تجسم پروژه هاي درايو از طريق صفحه نمايش لمسي PMI 6 primo hmi انجام مي شود. مي توانيد از بين 7 اينچ، 12 اينچ يا 15 اينچ انتخاب كنيد. همه نسخه ها مجهز به يك واحد تجسم كاربر پسند هستند، اما با هر نرم افزار استاندارد HMI سازگار هستند. به اين ترتيب، پيكربندي براي كاربر كارآمد باقي مي ماند.

Assistant شما را در تمامي پروژه ها پشتيباني مي كند

دستيار PMI براي نصب بسته هاي نرم افزاري در دسترس شماست. مي توان از آن براي برنامه ريزي كارآمد پروژه توسط بسته هاي HMI هماهنگ و از پيش تنظيم شده استفاده كرد. PMI 6 primo مجهز به Soft PLC مطابق با IEC 61131، نسخه 3.5 است. در نتيجه تمام مزاياي برنامه نويسي شي گرا در دسترس است. hmi  كاربران از راه اندازي سريع سود مي برند. به عنوان مثال، توابع استاندارد مانند "اره پرنده" قبلاً به عنوان بلوك هاي عملكرد ذخيره شده اند.

تعداد زيادي از شركت‌هاي فناوري، تكنيك‌ها و فن‌آوري‌هاي جديدي را معرفي كرده‌اند كه در خط مقدم قرار مي‌گيرند، مردم در ابتدا در مورد استفاده از آن‌ها مطمئن نيستند، اما زماني كه آگاه شوند و ثابت كنند ارزشمند و صرفه‌جويي در زمان هستند، مردم بيشتر شروع به استفاده از آنها مي‌كنند. همچنين، زماني كه اجراي چنين تكنيك‌ها و فناوري‌هاي پيشرفته‌اي فراگير مي‌شود، تمايل دارند كه در سراسر بازار جهاني به روند تبديل شوند.

اتوماسيون يكي از آن كلمات پرطرفدار است كه بايد سعي كند از آن نترسد، بلكه بايد براي آن آماده باشد.

5 روند آينده نگرانه اتوماسيون طولاني مدت

• استفاده تقويت شده از ربات هاي متحرك مستقل در لجستيك و ساخت
• استفاده گسترده از ماشين بينايي
• برنامه هاي كاربردي جديد براي رباتيك توسط هوش مصنوعي فعال شده است
• گرفتن پيشرفت ها
• رشد مداوم برنامه هاي كاربردي ربات هاي مشترك

به چند نكته حياتي توجه كنيد:

1. پيش‌بيني مي‌شود كه تحولات ديجيتال در بازار جهاني عقب‌تر از زمان‌بندي و بيش از بودجه انجام شود
2. هايپراتوماسيون ادغام شده با AI/ML به عنوان يك فناوري برتر جفت شده دوباره برقرار مي شود.
3. معرفي فناوري جديد، يعني مديريت زيرساخت ديجيتال هيبريدي (HDIM)

آخرين پيش بيني هاي اتوماسيون براي سال 2020 و پس از آن

• تا سال 2021، بيش از 75 درصد از سازمان هاي متوسط ​​و بزرگ وجود دارند كه از چند ابري با رويكرد فناوري اطلاعات تركيبي استفاده خواهند كرد.
• تا سال 2022، انتظار مي رود كه خدمات ابر عمومي براي 90 درصد از نوآوري شركت ها قابل توجه باشد.
• تا سال 2023، بيش از 75 درصد از همه پايگاه‌هاي داده بر بستر يك پلتفرم ابري مبتني خواهند بود، و انتظار مي‌رود كه اين چشم‌انداز فروشنده DBMS و پيچيدگي فزاينده براي حاكميت داده را كاهش دهد.
• در سال 2023، منابع محاسباتي ادغام شده با هوش مصنوعي رشد را 5 برابر از سال 2018 افزايش خواهد داد.
• تا سال 2023، تقريباً 35 درصد از تمام شركت‌هاي بزرگ و متوسط ​​تحت تأثير يك مدل استقرار محاسباتي تركيبي ابر به لبه براي حداقل يك پروژه اينترنت اشيا قرار خواهند گرفت.
• تا سال 2022، بيش از 50 درصد از شركت ها داده ها را توليد و خارج از مركز داده يا ابر مديريت خواهند كرد، در حالي كه اين رقم در سال 2019 كمتر از 10 درصد بود.
• تا سال 2024، حداقل 50 درصد از تمام برنامه هاي كاربردي شركت در توليد تحت تأثير اينترنت اشياء قرار خواهند گرفت.
• تا سال 2023، افزايش 30 درصدي تقاضا براي RPA در كاركردهاي دفتر اصلي (فروش و تجربه مشتري) وجود خواهد داشت.

آنها در نظر دارند كه روند كلي در محيط هاي IT رشد مداوم است. تخمين زده مي‌شود كه اگر داده‌هاي بيشتري جمع‌آوري و جمع‌آوري شود، شيوه‌هاي مديريت داده افزايش مي‌يابد و منابع بيشتري براي پردازش اطلاعات مورد نياز خواهد بود كه فناوري هوش مصنوعي و ML را بيشتر آموزش مي‌دهد. در نتيجه، انتظار مي‌رود هوش مصنوعي فشار بيشتري بر قابليت‌هاي مديريت حجم كاري شركت وارد كند و شركت‌ها را به ادغام سيستم‌هاي خودكار پيشرفته‌تر و راه‌حل‌هاي مديريت حجم كار در فعاليت‌هاي تجاري روزانه سوق دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۴۱:۵۴ توسط:shahn موضوع: نظرات (0)

ربات كه در كارخانه Valmet Automotive

در مجموع 600 ربات كه در كارخانه Valmet Automotive در Uusikaupunki كار مي كنند، ده درصد از كل ربات هاي توليد صنعتي در سراسر فنلاند را تشكيل مي دهند.


600 ربات در كارخانه Valmet Automotive كار مي كنند
600 ربات - بيش از ده درصد از تمام ربات هاي صنعتي در فنلاند - در كارخانه Valmet Automotive در Uusikaupunki كار مي كنند. هر سال بيش از 90000 وسيله نقليه از ساختمان خارج مي شوند. سطح اتوماسيون و مهندسي سازنده را قادر مي سازد تا باهوش تر، سريع تر باشد و از ربات هاي خود كارآمدتر از رقباي خود استفاده كند. يكي از شناخته شده ترين شهرهاي صنعتي فنلاند، Uusikaupunki، تقريباً يك ساعت با ماشين از توركو در جنوب فنلاند فاصله دارد. هر سال بيش از 90000 وسيله نقليه از يك ساختمان سفيد غول پيكر بيرون مي آيند - با سرعتي كه تعداد كمي ديگر مي توانند با آن برابري كنند.

تيمو كارهو مي‌گويد: «همانطور كه مي‌بينيد، اين هنوز خيلي شبيه يك ماشين نيست. مدير پروژه ريموت كنترل ساگا در يك انتهاي كارخانه خودروسازي والمت روي زمين است. در مقابل او بازوهاي مكانيكي بلندي مشغول توليد بدنه يك خودرو هستند. صداي زنگ فلز روي فلز به طور مداوم در اطراف ساختمان بزرگ طنين انداز مي شود. بيش از 300 ربات در اينجا كار مي كنند.

در مكان ديگري در كارخانه، بيش از 200 ربات در حال كار هستند تا به طور همزمان يك مدل ماشين ديگر توليد كنند. در مجموع 600 روباتي كه در اينجا كار مي كنند، به عنوان اولين گام در اين همكاري، شركت‌ها قصد دارند زيمنس Xcelerator، پلتفرم تجاري ديجيتال باز، و NVIDIA Omniverse™، پلتفرمي براي طراحي و همكاري سه بعدي را به هم متصل كنند. اين يك متاورس صنعتي با مدل‌هاي ديجيتال مبتني بر فيزيك از زيمنس و هوش مصنوعي بلادرنگ از NVIDIA را امكان‌پذير مي‌كند كه در آن شركت‌ها سريع‌تر و با اطمينان بيشتر تصميم‌گيري مي‌كنند. ده درصد از كل ربات هاي درگير در توليد صنعتي در سراسر فنلاند را تشكيل مي دهند. كارهو توضيح مي دهد كه آنها مي توانند از 16 كيلوگرم تا 550 كيلوگرم تحمل كنند.

«تعداد روبات‌ها واقعاً مهم نيست. اين سطح اتوماسيون است كه اهميت دارد. ما بايد باهوش‌تر، سريع‌تر باشيم و از ربات‌هايمان كارآمدتر از رقباي خود استفاده كنيم. اگر نه، چرا مشتريان ما ما را انتخاب مي كنند؟» كارهو مي پرسد و ما را به عمق كارخانه مي برد.

ربات ها واقعاً در حال بلند شدن هستند


تيمو كارهو، مدير پروژه Valmet Automotive
Valmet Automotive اولين ربات خود را در اوايل دهه 1980 به دست آورد، اما تنها در شش سال گذشته است كه استفاده از ربات ها واقعاً گسترش يافته است. آرتو آيواناينن، مدير فروش زيمنس، از نزديك با Valmet Automotive در ارتباط با تامين غير مجاز مي باشدa سيستم هاي كنترلي، از جمله موارد ديگر، همكاري داشته است. او بخشي از موفقيت Valmet Automotive را به نحوه بهره برداري آنها از ديجيتالي شدن نسبت مي دهد. او مي‌گويد: «در واقع، مي‌توانم بگويم كه آنها بارها و بارها ركورد جهاني را براي شروع توليد و اجراي از صفر به ثبت رسانده‌اند.

براي به دست آوردن چنين نتايج خوبي چه كار مي كنند؟ "اول، آنها نشان داده اند كه مي دانند چگونه به نيازهاي بازار پاسخ دهند. توليد آنها از لحاظ ماژولارتر بودن از هر چيز ديگري كه من ديده‌ام منحصربه‌فرد است و آنها در استفاده از ديجيتالي شدن بهتر هستند. همچنين، آنها كيفيت خوبي را عرضه مي كنند، كه البته يكي از مهمترين چيزها است.» Iivanainen مي گويد.

روبات ها و انسان ها در كنار هم كار مي كنند
اين كارخانه نورديك عليرغم اينكه در بازاري با رقابت بزرگ بين‌المللي قرار دارد، خودروسازاني مانند پورشه، اوپل و مرسدس بنز را جزو مراجعين مشتريان خود به حساب مي‌آورد. از آنجا كه با وجود اينكه ربات‌ها ريموت كنترل ساگا بيشتر كار را انجام مي‌دهند، 4000 كارمند ثابت مي‌كنند كه دست و سر انسان هنوز بسيار مورد نياز است.

چگونه مي توان در كشوري مانند فنلاند چنين كارآمد توليد كرد؟ كارهو مي‌گويد: «به طور نسبي، احتمالاً ما تقريباً همان تعداد كارمند كارخانه‌هاي ديگر در جهان داريم، بنابراين پاسخ احتمالاً در تركيب لجستيك خوب، ديجيتالي‌سازي، اتوماسيون و راه‌اندازي سريع توليد است.

دانش مهندسي جامدات
در حالي كه بسياري از كارخانه‌هاي خودروسازي فقط توليد مي‌كنند، Valmet Automotive نيز تعداد زيادي مهندس دارد. كارهو معتقد است كه اين امر، همراه با بيش از 50 سال تجربه در صنعت، به آنها درك كاملي از چالش‌هايي كه در اين مسير به وجود مي‌آيند، مي‌دهد، كه حل مشكلات را سرعت مي‌بخشد.

او در پنل رابط كاربري سيستم كنترل كه بر اساس پورتال TIA است، مكث مي كند. اين همه اجزاي كليدي پروژه اتوماسيون را ادغام مي كند: همه چيز از كنترل فرآيند، رابط كاربري و عمليات تا كنترل موتور و واحدهاي خارجي غيرمتمركز. علاوه بر اين، اين كار بهره وري كارخانه را از طريق مجموعه اي از عملكردهاي تشخيصي و مديريت انرژي blog افزايش مي دهد.

كارهو مي گويد: «نظارت خوب بسيار مهم است. "اگر بخش كوچكي از توليد متوقف شود، اين مي تواند منجر به گلوگاه هاي بزرگ شود. مقابله سريع با چنين چيزهايي حياتي است. در غير اين صورت زمان را از دست مي دهيد و زمان پول است.» نظارت بر توليد، كه از پنل رابط كاربر براي سيستم كنترل مبتني بر پورتال TIA انجام مي شود، براي اصلاح سريع هر گونه خطاي توليد ضروري است.

ساخت سريع تر از طريق پورتال TIA
Valmet Automotive سيستم زيمنس را در سال 2013 براي استفاده منظم در راه اندازي و برنامه نويسي كنترلرهاي نوع Simatic S7-1500 به كار گرفت. ما اين را به عنوان ابزاري براي كاهش زمان صرف شده در مرحله ساخت و ساز در نظر گرفته ايم. پانل هاي HMI از نوع Comfort Panels و ساير ابزارهاي رابط كاربري براي هدايت فرآيندها در مرحله توليد استفاده مي شوند.

راه اندازي توليد در 13 ماه


توليد - محصول

نظارت بر يون بر اساس پورتال TIA
كل فرآيند توليد براي بزرگترين جمعيت روبات در فنلاند، از امضاي قرارداد سفارش تا شروع توليد، حدود 13 ماه طول كشيد.

ميكائيل ماكي، مدير ارتباطات Valmet Automotive مي گويد: «براي مشتري ما بسيار مهم است كه ما بتوانيم به سرعت خودرو بسازيم. «علاوه بر اين، ما تك تك خودروها را مطابق با مشخصات فردي مشتري توليد مي كنيم. به عبارت ديگر، هيچ دو اتومبيلي كه در اينجا مي بينيد يكسان نيستند.»

بازوهاي رباتيك بلند خودرو را به رنگ مناسب اسپري مي كنند. ريموت كنترل ساگا موتور وارد مي شود و به زودي ماشين براي بازرسي بيرون مي آيد. اما دستان واقعي انسان بايد بررسي كنند كه همه چيز همانطور كه بايد باشد باشد.

انسان ها و روبات ها با هم رقابت نمي كنند

كارهو در پايان مي‌گويد: «انسان‌ها به‌ويژه در تصميم‌گيري‌هاي مهم مفيد هستند. هر چقدر هم كه روبات‌هاي خوب تبديل شوند، من متقاعد شده‌ام كه هميشه كارهايي وجود خواهند داشت كه انسان‌ها آن‌ها را بهتر و كارآمدتر انجام مي‌دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۸:۰۱ توسط:shahn موضوع: نظرات (0)

Project Triumph TE-1 داراي سيستم پيشرفته باتري توسط ويليامز پيشرفته مهندسي است

Project Triumph TE-1 داراي سيستم پيشرفته باتري توسط ويليامز پيشرفته مهندسي است
09 فوريه 2022 | زنجيره تامين خودرو

Project Triumph TE-1 از يك نمونه اوليه آماده براي آزمايش زنده پرده برداري كرده است - براي اولين بار تمام آخرين و آخرين نوآوري ها را از جريان كاري شريك پروژه يكپارچه مي كند. همكاري منحصر به فرد بين Triumph Motorcycles، Williams Advanced Engineering (WAE)، Integral Powertrain Ltd، و WMG در دانشگاه وارويك كه توسط دفتر وسايل نقليه آلايندگي صفر از طريق Innovate UK تامين مالي مي شود، براي ايجاد پيشرفت هاي اساسي در موتور سيكلت برقي تخصصي ايجاد شد. مهندسي و طراحي فناوري يكپارچه نوآورانه

بسته باتري WAE داراي بسته بندي سلولي اختصاصي براي مركز ثقل بهينه، واحد كنترل خودرو، مبدل DCDC، خنك كننده يكپارچه، پورت شارژ، و پوشش هاي كربني مدل دار است. اين پيشرانه كاملاً جديد كه توسط WAE توسعه داده شده است، استانداردهاي جديدي را براي عملكرد دوچرخه الكتريكي اچ ام آي با قدرت، كارايي، زمان شارژ و برد پيشرو در كلاس خود تعيين مي كند.

WAE كه به طور كامل مسئوليت سيستم باتري سبك وزن و پيشگام TE-1 را بر عهده دارد، از رويكردي جامع براي توسعه استفاده كرده است كه به سواركاران اجازه مي دهد تا براي مدت طولاني تري از نيروي الكتريكي بيشتري استفاده كنند و در كنار زمان شارژ سريع، بدون توجه به شارژ باتري، به عملكرد فوق العاده دسترسي داشته باشند.

باتري كاملاً جديد داراي حداكثر توان 170 كيلووات و توان مداوم 90 كيلووات با ظرفيت 15 كيلووات ساعت است. اين موتور سيكلت را قادر مي‌سازد تا 130 كيلووات توان اوج و 80 كيلووات توان مداوم را ارائه دهد. خنك‌كننده سيستم پيشرو در كلاس همراه با تعادل بهينه قدرت و انرژي به اين معني است كه TE-1 مي‌تواند براي مدت طولاني‌تري قدرت الكتريكي بيشتري به موتورسوار بدهد و بدون توجه به شارژ باتري، عملكرد فوق‌العاده‌اي را ارائه دهد. سيستم 360 ولت همچنين زمان شارژ سريع كمتر از 20 دقيقه (0-80٪) را امكان پذير مي كند كه با محدوده هدف پيشرو در بازار تركيب مي شود.

WAE با در نظر گرفتن مركز ثقل، فضا و رابطه با سيستم انتقال قدرت و رويكرد شارژ، طرح ماژول باتري را براي متعادل كردن جرم و موقعيت در داخل نمونه اوليه شاسي بهينه كرده است. يك واحد كنترل خودرو جديد و سفارشي در بسته باتري ادغام شده است تا وزن و بسته بندي را به حداقل برساند.

دستاوردهاي كليدي hmi پروژه در اين مرحله شامل نتايج آزمايشي است كه از معيارهاي فعلي و اهداف تعيين شده توسط شوراي خودرو بريتانيا براي سال 2025 فراتر مي رود و پلتفرمي با پتانسيل زيادي براي توسعه آينده در عملكرد موتور سيكلت الكتريكي فراهم مي كند.

هدف كلي پروژه TE-1 بر توسعه قابليت موتور سيكلت برقي متمركز شده است، به منظور ارائه ورودي به موتور سيكلت برقي آينده Triumph، نوآوري، قابليت و مالكيت معنوي جديد، و افزايش اعتبار و مشخصات صنعت بريتانيا. و طراحي

با تكميل نمونه اوليه، مرحله آزمايش زنده كامل پروژه TE-1 اكنون آغاز خواهد شد. در طول شش ماه آينده، نمونه اوليه يك برنامه آزمايشي گسترده را در تجهيزات پيشرفته Triumph، از جمله تست جاده‌هاي غلتشي و مسير، انجام خواهد داد، كه براي ارائه جهت به تنظيم نهايي و كاليبراسيون نمونه اوليه نمايشگر طراحي شده است.

در پايان مرحله آزمايش زنده، كه تخمين زده مي شود تابستان 2022 باشد، نمونه اوليه نمايشگر hmi با پانل هاي بدنه نهايي خود در آمادگي براي نمايش مسير فعال به روز مي شود. در اين زمان، مشخصات نهايي و نتايج آزمايش، و همچنين بينش و حقايق كليدي در مورد نحوه ارائه TE-1 در اهداف پروژه از جمله باتري نهايي و عملكرد برد منتشر خواهد شد.

ديدن پيشرفت انجام شده در مرحله 3 پروژه Triumph TE-1 با نمونه اوليه موتورسيكلت نهايي كه اكنون در حال آزمايش واقعي است، واقعاً هيجان انگيز بوده است. همه كساني كه در Triumph مشاركت دارند، مفتخرند كه بخشي از اين همكاري خلاقانه بريتانيايي بوده اند. من شخصاً از نتايجي كه قبلاً با شركاي خود به دست آورده‌ايم و پيش‌نمايش هيجان‌انگيز آينده الكتريكي بالقوه آينده هيجان‌زده هستم.» نيك بلور، مديرعامل Triumph گفت. ما مشتاقانه منتظر ادامه كار جاه طلبانه و نوآورانه بر روي نمونه اوليه نمايشگر TE-1 از طريق مرحله آزمايشي زنده و به اشتراك گذاشتن نتيجه با طرفداران Triumph در سراسر جهان هستيم.

پس از تكميل فاز 2 برنامه در مارس 2021، كه يك باتري كاملاً آزمايش شده را تحويل داد، WAE اكنون كار روي فاز 3 را به پايان رسانده است كه حاوي برخي از دروازه‌هاي حياتي براي پروژه است. علاوه بر پشتيباني از تعدادي راه حل سخت افزاري و نرم افزاري؛ اين تيم به طور خاص با ادغام نرم افزار hmi كنترل موتور سيكلت Triumph براي كار در هماهنگي با كنترلر و سيستم مديريت باتري WAE، ادغام راه حل هاي مكانيكي و الكتريكي را افزايش داده است. بهينه سازي طرح باتري براي متعادل كردن جرم و موقعيت در داخل شاسي.

دوچرخه نمايشگر اكنون در حال بررسي و كاليبراسيون نهايي سطح باتري است تا اطمينان حاصل شود كه نتايج عملكرد با بهترين اهداف در كلاس قدرت و چگالي انرژي مطابقت دارد و براي موتورسوار اطمينان حاصل شود كه هيچ سازشي وجود ندارد.


برچسب: اچ ام اي دلتا، اچ ام اي، قيمت اچ ام اي،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۲:۲۷ توسط:shahn موضوع: نظرات (0)