industrial industrial .

industrial

فلومتر CoriolisMaster

ردپای کوچکتر CoriolisMasters، افزایش توانایی های ارتباطی و قابلیت های تأیید از راه دور، اندازه گیری دقیق را تضمین می کند.


فلومتر CoriolisMaster
Minden، آلمان، 28 ژوئن 2022 - فلومتر CoriolisMaster ABB به دلیل دقت بالای خود، تأیید استانداردهای انتقال حضانت را دریافت کرده است. فلومتر اکنون یک برنامه جدید انتقال حضانت را ارائه می دهد که تحت استانداردهای OIML R 117-1 و Wellmec تأیید شده و برای دستورالعمل ابزارهای اندازه گیری اروپا MID تأیید شده است.


دقت و اندازه گیری قابل اعتماد در انتقال کالاهای گران قیمت مانند نفت و گاز بسیار مهم است. انتقال حضانت یک حوزه بسیار تنظیم شده است نمایندگی ریموت کنترل ساگا که هم تحت استانداردهای بین المللی و هم تحت مقررات منطقه ای قرار می گیرد.


گواهینامه CoriolisMaster مکمل سری Flow-X ABB از رایانه های جریان است، یک راه حل سخت افزاری و نرم افزاری واحد که به فلومترها و فرستنده های دما، فشار و چگالی و همچنین کروماتوگرافی برای محاسبه حجم در شرایط استاندارد، جرم و انرژی مطابق با استانداردهای بین المللی متصل می شود. . نمایندگی ریموت کنترل ساگا اصفهان هدف Flow-X بالاترین دقت برای محافظت از منافع خریدار و فروشنده است. ورودی های آنالوگ آن دارای دقت بی نظیر 0.008 درصد در محدوده وسیع دمای محیط هستند.


فرانک فرنزل، مدیر خط تولید جهانی، ABB Process Flowmeters گفت: "این گواهینامه ABB را در خط مقدم اندازه گیری انتقال حضانت قرار می دهد." ما شاهد رشد قابل توجهی در این زمینه در سال‌های اخیر بوده‌ایم، با افزایش تقاضا برای رایانه‌های Flow-X ما، و مشتریانی که برای یک پیشنهاد اندازه‌گیری مالی کامل درخواست می‌کنند. CoriolisMaster ما هرگز در اندازه‌گیری‌های خود سریع‌تر یا دقیق‌تر نبوده است. گواهی تایید می‌کند که برای برآوردن نیاز مشتریان به اندازه‌گیری دقیق و پیوستن به رایانه Flow-X برای دقت بی‌نظیر در برنامه‌های انتقال حضانت در سراسر جهان، ایده‌آل است.


CoriolisMaster ABB با طراحی ناب متمایز خود، ردپای کوچکی دارد که با نصب آسان و استفاده از خط لوله کمتر نسبت به آنچه که به طور سنتی مورد نیاز بوده است، جابجایی، راه اندازی و هزینه ها را در محل کاهش می دهد. قابلیت‌های ارتباطی گسترده، بینش داده‌های بی‌درنگ را برای اقدام فوری فراهم می‌کند، و گنجاندن راه‌حل ABB Ability Verification برای دستگاه‌های اندازه‌گیری به شما امکان می‌دهد عملکرد متر را در هر مرحله در محل یا از راه دور تأیید کنید.


حتی کوچکترین عدم دقت در انتقال حبس می تواند منجر به ضررهای مالی بزرگ شود، بنابراین دقت بالای CoriolisMaster آن را برای اندازه گیری جریان جرم مایع ایده آل می کند.نمایندگی ریموت کنترل ساگا با تکرارپذیری عنصری به همان اندازه مهم، پایداری CoriolisMaster ABB در حفظ کالیبراسیون در طول چرخه عمر آن یک عنصر ضروری است. فلومتر همچنین نیاز به یک متر دانسیته خطی اضافی را از بین می برد و آن را برای اهداف تضمین کیفیت محصول با ارائه اندازه گیری مستقیم چگالی و بهبود اندازه گیری ترکیب جریان مایع و گاز ارزشمند می کند.

*تصاویر و مطالب توسط نویسندگان ارائه شده است. IED Communications Ltd OR Industrial Automation Magazine مسئولیتی در قبال مسائل مربوط به حق چاپ ناشی از استفاده ندارد.
لطفاً نظرات خود را بگذارید زیرا نظر شما برای ما مهم است، لطفاً روی پیوند کلیک کنید و نظر خود را با ما در میان بگذارید


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۴:۴۶ توسط:shahn موضوع: نظرات (0)